Gå til innhold

Colin mcrae rally 2005 ERROR

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lasta ned demoen og kjører den og får error at CMR5.exe has encountered an error and needs to be closed. Noen andre som har fått det problemet? Hvordan løser jeg det?

Takk

Endret av evgeny
Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='24/08/2004 : 23:10'] samma shitten skjer med meg! hva faen er det for noe dritt!? urutinert av Codemasters ass!! *banne høyt*

kan noen gi meg link til der du laster ned demoen?

Skrevet
:nei: jeg lasta ned fra bittorent. linken fant jeg på 3dgamers.com eller hva det heter. Jeg må si jeg ble også ganske forbanna at ikke demoen funka. ufatterlig at dem slipper ut en demo uten å ha testa den nøye
Skrevet
hjalp dx9c? laster ned nå.

Hvordan gfx kort har dere som ikke får feilmld forresten?

Jeg skal laste ned nå. er ganske sikker på at den krever dx 9c fordi det står i radme filen.

Skrevet
' date='24/08/2004 : 23:27'] så en annen thread hvor det var en kar som sa at det var den beste lyden på et bilspill hittil...Lyver han tro.. :hmm:

Lyver ikke, men så er lyd som bilde veldig subjektivt. Det er hvertfall lenge siden jeg har hørt en slik dybde i et bilspill. Tror jeg må ta en runde før jeg legger meg.

For de som ikke får det til å fungere. Nedlastet det i fra gamershell, specs står i profil og jeg bruker Xp sp2, Cat 4.9 og selvsagt dx 9.0c. Spesielt krevende kan man ikke si spillet er, siden grafikken ikke akkurat er på topp, så de fleste skulle vel klare å kjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...