Gå til innhold

Noen som tørr å utfordre Fatal1ty


Anbefalte innlegg

Spiller du DOOM III, og tror du er bedre enn andre, kan du utfordre verdens beste spiller, Fatal1ty, i et LAN party.

Det spilles bare ett spill mot ham.

Vinner du får du 1000 pund. Andre spillere får hovedkort og andre premier.

Du må være over 18 år.

 

Happening skjer i London (Leicester Square), og er arrangert av Abit, VIA og Intel.

 

 

Beklager hvis det var postet her før...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt irriterende at det bare er 4 min og du ikke får bruke eget utstyr. vil jo aldri noen kunne vinne mot han.

Helt enig. Jeg har stilt PCn min inn til det jeg finner optimalt, med det utstyret jeg finner bra nok til mitt bruk. Går bare ikke med noe slikt "tull".

 

Normalt når noen utfordrer til duell, er det som regel den som får utfordringen som får velge "våpen" eller i dette tilfelle, hvilken maskin man skal bruke :p

Lenke til kommentar
fatal1ty er ikke han en unreal spiller a? har til å med spilt mot han før jeg :)

Fatal1ty er CPL-mester i Quake 3, AvP 2 og UT2k3. Han har iallfall ein 2. plass i Painkiller (CPL). Og siste konkuransen han vann var verdens første Doom 3 turnering på Quakecon 2004. I tillegg har han vore innom CS og CoD. Så det er nok ikkje berre Unreal...

Lenke til kommentar

For dei som ikkje kjenner til Fatal1ty: www.fatal1ty.com

5/18/2003

Fatal1ty wins at Coaxsys Booth at E3! Hundreds of gamers came to the booth to take on Fatal1ty at E3, but they all ended up short. After it was all said and done, Fatal1ty won 1,319 frags to negative 18. Here is an overshot of the booth. Also check out Coaxsys who's leading the way for home networking.

5/20/2004

A big thanks to all the Challengers who participated in the “Fatal1ty Shootout” at E3! Out of the 100 challengers, only 1 person scored a Frag against Fatal1ty. Playing UT04 the final score was Fatal1ty 1118 to Challengers –22. Everyone had a good time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...