Gr0v Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Er bare noe med Splinter Cell som får meg til klø meg i hodet. Sam Fisher blir usynlig for fienden når han lusker rundt i skyggene.....merkelig at de ikke oppdager de tre feite, grønne lysene i pannen hans.
Rafael Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Har tenkt på det samme selv, men det er en delvis uvesentlig detalj som jeg ikke gidder å tenke mer over.
Glipp Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 vært kjedelig uten de 3 dottene å.. litt for eyecandy'en vett
tivers1 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 De tre lysene er jo nesten "trademark" of sam fisher jo...men skal være litt enig...3 store grønne lys i mørke hadde jeg nokk sett
Arsenal_RULES Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Selv om det gir karakter, som noen sier. Plager det meg grenseløst. Men prøver, selv om det ikke går til tider, å overse den forferdelige feilen. Tre prikker som lyser som det h******. Alle kunne vel sett det! "Menmen, det er jo bare ett spill "
tor_erik Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Kan føye meg inn i rekken av de som synes at dette er rett og slett idiotisk.
Neshaug Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Synes det er litt "brukervennlig" da det blir enklere å plassere fisher i mørket og vite akkurat hvor han er.
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er bare noe med Splinter Cell som får meg til klø meg i hodet. Sam Fisher blir usynlig for fienden når han lusker rundt i skyggene.....merkelig at de ikke oppdager de tre feite, grønne lysene i pannen hans. Det var noe av det første jeg la meke til med SC... Jeg har egentlig aldri likt splinter cell... Fisher hadde ikke hatt noen sjanse mot Solid Snake!
Hermans Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vel , for det første er det et spill... og for det andre er det nok pga brukervennligheten de har stappa 3 grønne lys i pannen på denne mannen Da og er faktisk ganske greit slik , da kan du se hvor han står i mørket, eller hvilken retning han stirrer. :!:
Biffer'n Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er bare noe med Splinter Cell som får meg til klø meg i hodet. Sam Fisher blir usynlig for fienden når han lusker rundt i skyggene.....merkelig at de ikke oppdager de tre feite, grønne lysene i pannen hans. Det var noe av det første jeg la meke til med SC... Jeg har egentlig aldri likt splinter cell... Fisher hadde ikke hatt noen sjanse mot Solid Snake! Sam Fisher gruser Solid Snake. MGS spillene lever på den enormt gode historien og de flotte filmsekvensene. Men makent til overdrevent spill gjør at Solid Snake blir satt på sidelinja av 50 år gamle Fisher. De tre lysa kunne utviklerne spart seg, ødelegger litt av SC flotte realisme, men når MGS fyrer opp så mye unaturlig kan de ikke stilles i samme klasse engang...
Döden Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Sam Fisher gruser Solid Snake. MGS spillene lever på den enormt gode historien og de flotte filmsekvensene. Men makent til overdrevent spill gjør at Solid Snake blir satt på sidelinja av 50 år gamle Fisher. Er du fullstendig tullete? Har du noensinne sett slik karakter, stil, kunnskap og karakterutvikling til en karakter i et spill tideligere? Sam Fischer derimot er "Åhh. Jeg er en gammel veteran som prøver å leke mystisk. Å jeg er så tøff og barsk med skjeggstubbene og det grå håret mens jeg prøver å leke 'badass'." Ubi prøver desperat å gi han en kjedelig og følelsesløs stil som badass som er brukt mange ganger før og de klarer heller ikke å gjennomføre det særlig heller. Nei men hvorfor det? Er det kanskje at SC er fullstendig blottet for historie eller at det ikke finnes skikkelig 'mellom scener'.
Rafael Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 SC er jo basert på Tom Clancy, og da kan man ikke ha en *god* historie uten å ha utrolig mange klisjèr. Jeg støtter foresten Sam mer enn "Solid Snake".
tivers1 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) en solid slange er nokk bedre enn en fiskende sam Endret 23. august 2004 av Sarion
Döden Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 SC er jo basert på Tom Clancy, og da kan man ikke ha en *god* historie uten å ha utrolig mange klisjèr. Jeg støtter foresten Sam mer enn "Solid Snake". Ja. Du verden, du traff jo spikeren på hodet. Har du noen gang hørt om en karakter ved navn Sam Fischer i Tom sine bøker? Det eneste navnet "Tom Clancy`s" har med spillet å gjøre er at spillet er en del av lisens-slakten UBI driver med Clancy`s navn (Som forøvrig er vel 'hypet' som resten av SC serien) og at Tom Clancy visst nok har gitt sin "velsignelse" av historien til å passe inn i samme type miljø som hans romaner passer inn i.
tåa Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ja, det der med lysene er litt merkelig. Jeg undres på hva som fikk utviklerne til å inkludere dem i utgangspunktet. Nå har de jo blitt et varemerke for Sam, og vil aldri kunne fjernes uten sterke protester fra tilhengerne. Vel vel. Forresten, ikke gidd å krangle om hva som er best av Metal Gear Solid og Splinter Cell. Det er ganske enkelt et spørsmål om smak. Personlig foretrekker jeg MGS, på grunn av handlefriheten, dynamikken og stilen. Men SC er også et glimrende spill. Flerspillerdelen i Pandora Tomorrow er jo en av de største genistrekene spillverden har sett på mange år. Kjøp begge. Det er mitt tips.
Fallingwater Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Lysene er greie å ha i tussmørket slik at man har litt peiling på hvor Sam befinner seg, hvilken stilling han er i osv. Du ser jo ingen verdens ting ellers...
Mushaboom Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Beistet: You stole my words.... ...but I took the avatar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå