Gå til innhold

Kanskje noen vil skrive ned treordsleken?


Ingar

Anbefalte innlegg

Jeg tror det kan bli artig :yes:

 

EDIT:

 

....som er strikket med råtne pinner av gamle Carrox og hun skreik ut i fortvilelse, at ost er godt, det vet jo alle mennesker! Men det er innenfor disse 18 veggen vi har støpt en sko som er veldig lett når den ikke brukes av foresatte i kantina. Men hvis skoen blir brukt av nissen mens han sitter i kantina og drikker cola helt til han plutselig blir full på kald cola, fordi påskeharen hadde lagt et stort egg fullt av store spritholdige bananer som hadde mange prikker på skallet, men siden han var ein stor kalkun, så kunne du tatt og Slått han ned med en stor dildo som var eigentleg ganske så liten, men fast......

 

Skrevet ned dette ... syns det var litt morro da ! :p Litt morsomt :yes:

Man små ler litt når man leser det for det er så teit og teit er ordet her :p

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol..

Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !"

 

 

Virker ikke som om du gir faen heller da..

Lenke til kommentar
alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol..

Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !"

 

 

Virker ikke som om du gir faen heller da..

det har jeg ikke skrevet fordi jeg er stolt av å ha så mange poster. men bare for gøy! Syntes det var nevneverdig.

 

er mange som har kun f.eks. 100 poster som har ganske peilig (mer peiling enn meg bla.) og noen som har mange poster, og som ikke har så veldig peilig.

Lenke til kommentar
alle poster som postes i off topic delen teller jo ikke på post counten. Dessuten syntes jeg det er alt for mange her på forumet som henger seg så veldig opp i hvor mange poster alle har... virker som om det er et slags status symbol..

Fra signaturen din: "Post nummer 1337, 14/08/2004 : 02:20 !"

 

 

Virker ikke som om du gir faen heller da..

det har jeg ikke skrevet fordi jeg er stolt av å ha så mange poster. men bare for gøy!

jeg lo.

 

edit: btw du har meget nice musikksmak ;)

Endret av sparks
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

du kødder meg , har noen faktisk tat og skrevet ned hele greia !

 

EDIT: last den ned , dette var jo total uleselig , fikse litt på det word

 

EDIT: dette kommer til og ta tid ! det er jo over 40 sider med .. øø piss

 

 

så jeg kan komme men en sikklig utfordring , jeg mekker litt så teksten er lesende , men stiller noe opp til og lese denne inn som "lydbok" ??

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...