Gå til innhold

msn på skolen?


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke hvorfor folk må bruke msn på skolen jeg altså. bare tull synes no jeg. på skolen er dere for å lære ikke chatte, på min skole går det ikke an å logge seg på msn i det hele tatt. dette pga proxyen har sperra den, men selvfølgelig er det noen smarte hjerner som må legge inn msn shiten allikevel. uff, må fjerne msn flere ganger om dagen jeg pga at folk legger inn msn på skolen.

selv om jeg liker MSN godt selv, men jeg bruker det bare hjemme.

egentlig er det litt synd at ikke mange skoler har f. eks Drive Image eller Illusion 2000 eller noe. disse programmene kan konfigueres slik at når man restarter maskina blir alt gjort om til det vanlige igjen sånn som det var før, dette hadde vært ganske så praktisk for veldig mange skoler egentlig, for å forebygge problemer.

Lenke til kommentar
egentlig er det litt synd at ikke mange skoler har f. eks Drive Image eller Illusion 2000 eller noe. disse programmene kan konfigueres slik at når man restarter maskina blir alt gjort om til det vanlige igjen sånn som det var før

Dette systemet var på ungdomsskulen eg gjekk på. Svært ubruklegt om foreksempel nokon som ikkje hadde lagra sine dokumenter i mappa si på serveren, men i mine dokumenter.. Da var det ikkje håp for å få tak i det tapte dokumentet.. Dette skjedde ganske ofte og ingen såg til å lære seg å lagre i mappa si.

 

Men når det gjeld sikkerhet og at ikkje pc'en skal bli overlasta er dette perfekt...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...