Gå til innhold

Half Life 2- Trainstation Bink versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
920kbs her *looosers*  :p

:!:

Skal ikke nevne hva jeg fikk den ned på :tease:

da kommer spm, hvor stor tiss har du? (linje om du ikke tar den) :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
920kbs her *looosers*  :p

:!:

Skal ikke nevne hva jeg fikk den ned på :tease:

da kommer spm, hvor stor tiss har du? (linje om du ikke tar den) :p

100mbit :whistle: Koblet til skolenettet..

Skrevet
Dette ser ut til å bli meget bra :)

Lurer på hva som skjer inni det rommet på slutten, :D

Heh. Ja, det ser ikke akkurat lovende ut for Gordon. Skulle hatt mye for å satt meg ned i den stolen. Det var en skikkelig bra åpning det der. Virka som ett ordentlig undertrykkende regime der. Han ene duden der virka jo sinnslidende. Dreiv og preika med seg selv og og greier.. uff uff.. Jo lengre jeg venter, jo bedre ser det ut... :thumbup::thumbup:

Skrevet
Må være den kjedeligste bink videoen til nå.

Hva? Synes den var en av de beste til nå jeg :D

Som noen andre nevnte her, om at en får en sånn deilig følelse når man ser filmen. Den følelsen fikk jeg også, gleder meg :)

Skrevet
Må være den kjedeligste bink videoen til nå.

Hmm? hmmm...

Jaja, elsket den jeg da. De folka der hadde det ikke spess bra, han ene dreiv og snakka med seg selv mens han andre babla om noe som var i vannet. :roll::w00t:

Skrevet
ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da....

De som har testet spillet sier Bink videoene ikke viser hvor god grafikken egentlig er. JUST YUO WAIT!1!!1!!!

Skrevet
ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da....

Der er jeg fullstendig uenig. Grafikken til HL2 virker bedre enn doom synes nå jeg. I HL2 er i hvert fall litt fargerik og mer spennende grafikk enn i doom3 som er svart og ensformig.

Skrevet

Det er jo tross alt en videosnutt, sikkert komprimert på et vis så det gir lite grunnlag for å vurdere spillets grafikk. Jeg syns den var bra, men ikke noe mer. Gleder meg til spillet kommer ut :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...