nord Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 920kbs her *looosers* :!: Skal ikke nevne hva jeg fikk den ned på da kommer spm, hvor stor tiss har du? (linje om du ikke tar den)
TCi Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 920kbs her *looosers* :!: Skal ikke nevne hva jeg fikk den ned på da kommer spm, hvor stor tiss har du? (linje om du ikke tar den) 100mbit Koblet til skolenettet..
defzx Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette ser ut til å bli meget bra Lurer på hva som skjer inni det rommet på slutten,
pretensiøselns Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 nam.. Seriøst, hvis jeg får en sånn følelse når jeg faktisk spiller, så er jeg faktisk villig til å tilgi Gave og gutta hos Valve..
Biffer'n Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette ser ut til å bli meget bra Lurer på hva som skjer inni det rommet på slutten, Heh. Ja, det ser ikke akkurat lovende ut for Gordon. Skulle hatt mye for å satt meg ned i den stolen. Det var en skikkelig bra åpning det der. Virka som ett ordentlig undertrykkende regime der. Han ene duden der virka jo sinnslidende. Dreiv og preika med seg selv og og greier.. uff uff.. Jo lengre jeg venter, jo bedre ser det ut...
defzx Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Må være den kjedeligste bink videoen til nå. Hva? Synes den var en av de beste til nå jeg Som noen andre nevnte her, om at en får en sånn deilig følelse når man ser filmen. Den følelsen fikk jeg også, gleder meg
Biffer'n Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Må være den kjedeligste bink videoen til nå. Hmm? hmmm... Jaja, elsket den jeg da. De folka der hadde det ikke spess bra, han ene dreiv og snakka med seg selv mens han andre babla om noe som var i vannet.
nord Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 hvem klandrer dem? de var jo doped ned ifølge han med benken
anon12234 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da....
Potetfar Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Kjøp ny PC og flesk til med høyere instillinger enn PCen til folka på E3 kan klare! Skal si min mening når downloaden er ferdig (1 megabits tiss, 158 kbps).
hansol123 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 den videoen var sykt bra. gledre meg no sinnsykt . hl2
co2 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da.... De som har testet spillet sier Bink videoene ikke viser hvor god grafikken egentlig er. JUST YUO WAIT!1!!1!!!
goggys Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da.... Der er jeg fullstendig uenig. Grafikken til HL2 virker bedre enn doom synes nå jeg. I HL2 er i hvert fall litt fargerik og mer spennende grafikk enn i doom3 som er svart og ensformig.
Radial Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ble ikke fullt så imponert over grafikken. hittil så har doom 3 bedre i mine øyne. men nå har jo ike jeg sett en brøkdel av hl2 enda heller da.... Det er jo tross alt en videosnutt, sikkert komprimert på et vis så det gir lite grunnlag for å vurdere spillets grafikk. Jeg syns den var bra, men ikke noe mer. Gleder meg til spillet kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå