Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Å først spørre kordan han fikk CSS Protocol 2. Som sagt, eneste måten han kan få det er ved å være medlem av Valve's CyberCafè program eller ha lastet det ned ulovlig. Ja, sant, og utover det slipper du å bry deg..
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Argh du gir deg ikkje du, igjen, han spurte om feilmelding, herregud da, tenk no litt før du svarer Anyway, tror ikkje han fikk det ulovelig tror nokk bare at han er en av de uheldige folka her i verden som bare fikk d litt verre en alle de andre. Takk for meg.
Treat Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) uansett så syns jeg måten han oppførte seg på var nok til ban. be noen holde kjeft og kalle de taper pga noe slikt. Endret 19. august 2004 av Treat
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Godt mulig, men tenk, bare tenk.. viss du var i hannes posisjon, å det ikkje var illegal då hadde vel du åsså blitt litt provosert
m0rphX Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Åh, herremin! Geinwardseifer: Skjønn at det er en umulighet at han har lastet det ned lovlig. Det er ikke mulig. Selvom ikke du har nok innsikt til å skjønne at man kan vite det utifra de opplysninger som er gitt i første posten, så kan man faktisk det!
kim Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Saken var allerede død før jeg postet, men jeg følte han ikke forstod helt at han ikke burde komme hit å spørre om hjelp til slike ting, derfor fortalde jeg han litt grunnleggende angående forumet, som egentlig burde være unødvendig med tanke på at han har langt over 400 innlegg. Poster etter det er bare meningsløse, og fører ingen vei.. Jeg som en del andre her VET at det er snakk om en ulovlig versjon. Xander^: Regner med du sikta bl.a til meg, er enig i at det kunne virke som jeg prøvde å slikke ræv men jeg prøvde faktisk å hjelpe Leetrune, men han fant tydligvis ut selv at han hadde gjort en bummer, men det eneste han gjorde var å late som om vi er en gjeng idioter "noen folk altså, hehe.. whatever folkens" Edit: ok Gainwardseifer: Du har egentlig ikke så mye her å gjøre med tanke på at du ikke har fått med deg noe særlig rundt CS:S betaen, så en reply av deg er ihvertfall meningsløs. Du burde lese innlegget til ^Th0mas^ angåande V2-V3. Endret 19. august 2004 av kim
Plomma2 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hva er det dere IKKE skjønner med at cracka servere bruker protokoll 2 og ikke cracka bruker protokroll 3?! Så når CS:S sier at han bruker protokroll 2, så er det egentlig bare å legge sammen 2 og 2..
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Saken var allerede død før jeg postet, men jeg følte han ikke forstod helt at han ikke burde komme hit å spørre om hjelp til slike ting, derfor fortalde jeg han litt grunnleggende angående forumet, som egentlig burde være unødvendig med tanke på at han har langt over 400 innlegg. Poster etter det er bare meningsløse, og fører ingen vei.. Jeg som en del andre her VET at det er snakk om en ulovlig versjon. Xander^: Regner med du sikta bl.a til meg, er enig i at det kunne virke som jeg prøvde å slikke ræv men jeg prøvde faktisk å hjelpe Leetrune, men han fant tydligvis ut selv at han hadde gjort en bummer, men det eneste han gjorde var å late som om vi er en gjeng idioter "noen folk altså, hehe.. whatever folkens" Gainwardseifer: Du har egentlig ikke så mye her å gjøre med tanke på at du ikke har fått med deg noe særlig rundt CS:S betaen, så en reply av deg er ihvertfall meningsløs. Du burde lese innlegget til ^Th0mas^ angåande V2-V3. nei, jeg sikter absolutt ikke til deg..du er en av de som ga en saklig forklaring..
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 nei, jeg sikter absolutt ikke til deg..du er en av de som ga en saklig forklaring.. Og jeg ha en usaklig forklaring, er det slik? Show me.
munky Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Argh du gir deg ikkje du, igjen, han spurte om feilmelding, herregud da, tenk no litt før du svarer Anyway, tror ikkje han fikk det ulovelig tror nokk bare at han er en av de uheldige folka her i verden som bare fikk d litt verre en alle de andre. Takk for meg. faen du er teit. ikke mer å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå