Gå til innhold

netshop.no og kjapp respons!


Anbefalte innlegg

IHA. For en hastighet på returen. Sendte inn mitt ATI radeon 9800pro kort på mandag, og nå 3 dager senere er et splitter nytt kort på vei. Altså, det tar jo 2-3 dager ifra meg til netshop får pakken :D . Dette er MEGET kjappt, ser ut til at de har tatt pakken og hevet seg over oppgaven om å feilsøke :). MEGET BRA. Jeg syns Psdata.no er kjappe på retur, men dette tar nok kaka. Komplett.no er VELDIG mye treigere, men de her mere "normal" fart i sakene, slik vi kan forvente på retur.

 

Redd for at produktet du bestiller er defekt, og redd for lang returtid?

GÅ FOR NETSHOP.NO ...

 

De behandler også henvendelser over email utrolig effektivt, og svarer godt. NICE.

 

 

 

GO GO ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NetShop er uten tvil den beste webshoppen jeg har handlet på, de sender fort, de er utrolig hjelpsomme, de KAN kundeservice, og hjelper deg så langt de overhodet kan! :) GO NETSHOP :) når jeg skal kjøpe ny monitor, så blir det nok der :)

 

speaking of it, noen anbefalinger på 19" CRT skjerm ? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
IHA. For en hastighet på returen. Sendte inn mitt ATI radeon 9800pro kort på mandag, og nå 3 dager senere er et splitter nytt kort på vei. Altså, det tar jo 2-3 dager ifra meg til netshop får pakken :D . Dette er MEGET kjappt, ser ut til at de har tatt pakken og hevet seg over oppgaven om å feilsøke :). MEGET BRA. Jeg syns Psdata.no er kjappe på retur, men dette tar nok kaka. Komplett.no er VELDIG mye treigere, men de her mere "normal" fart i sakene, slik vi kan forvente på retur.

 

Redd for at produktet du bestiller er defekt, og redd for lang returtid?

GÅ FOR NETSHOP.NO ...

 

De behandler også henvendelser over email utrolig effektivt, og svarer godt. NICE.

 

 

 

GO GO ! :)

husker at jeg sendte mitt inn på en fredag, de mottok det på en mandag, tirsdag ankom det nye kortet mitt postsentralen i lokalområdet, jeg er rett og slett utrolig imponert over netshop.

ettter min mening så setter netshop standarden for andre nettbutikker

Lenke til kommentar
NetShop er uten tvil den beste webshoppen jeg har handlet på, de sender fort, de er utrolig hjelpsomme, de KAN kundeservice, og hjelper deg så langt de overhodet kan! :) GO NETSHOP :) når jeg skal kjøpe ny monitor, så blir det nok der :)

 

speaking of it, noen anbefalinger på 19" CRT skjerm ? :)

Angående skjerm, Samsung SyncMaster 959NF ville i hvertfall jeg valgt.

 

Selv har jeg meget gode erfaringer med webshop butikken Netshop. De er meget raske til å svare på evt. spørsmål, de yter god kundeservice og de ønsker det beste for kunden. Netshop er en webshop butikk jeg gjerne ønsker å komme tilbake til. For tiden har jeg en retur sak gående hos Netshop. Det gjelder en Samsung SyncMaster 173T 17" LCD skjerm som har store DVI-problemer. Det er noen måneder siden jeg kjøpte denne skjermen, men ettersom at både Samsung og InfoCare ikke var til stor hjelp, så måtte Netshop ta saken alene. De ga meg muligheten til å sende skjermen tilbake, og få pengene tilbake. Måten Netshop håndterer sine kunder på, samt tonen de har liker jeg veldig godt. Per dags dato vil jeg våge å påstå at Netshop er den webshop butikken i Norge som yter best service.

Lenke til kommentar

Grafikkortet jeg sendte som RMA til PCutstyr lå på deres lokale postkontor i tre virkedager før de hentet det ut, ifølge nettspor.

 

Så det er jo nesten like raskt da...

 

Får nok et kort i retur innen det er tid for neste oppgradering skulle jeg tro. :)

 

Kosta jo bare 5200,- også da, så det haster jo ikke.

Lenke til kommentar

Hadde også en retursak med PCutstyr, og det tok lang tid...ville sikkert tatt lenger om jeg ikke hadde purret på dem hver uke.

 

Tok først 11 dager før de klarte å gi meg returnr. Så lå den på postkontoret deres et par dager. Selve returbehandlingen tok ca. 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...