Gå til innhold

Hva slags idrett holder dere på med? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Volleyball!! jippi! det er morsomt det!

kom til og med på 2.plass i NM for VGS....tapte over en FHS, var beste VGS... det er litt kult!

I aldersbestemte klasser kom laget mitt aldri så høyt tapte alltid mot folk fra vestlandet, Blindheim og volda og sånt, de kan spille volleyball ass!

Vi måtte nøye oss med 4-5 plasser, men var det desidert beste laget fra Østlandet da!

Lenke til kommentar
Aktivt:

[*]Skihopping

du sier skihopping? Hvordan er det egentlig å flyge gjerne 50 - 100 meter på ski? Og sitte i på toppen og tenke at snart er jeg der nede?

 

Hadde pisset på meg hvis det hadde vært meg :p

fra 50 til 100 meter er ganske stor forskjell skal jeg si deg :p å hoppe 50 meter regner jeg som et forferdelig, og kanskje sesongens dårligste hopp (i en 90 meters bakke), men hopper jeg 100 så er jeg vell sånn passe fornøyd, hopper jeg 105 i 90 metern er jeg godt fornøyd...

 

Det er vel ikke noe stort hokus pokus egentlig, startet jo i 3 meteren da jeg var 8 år og gått gradene... (3-17-26-36-40-45-50-60-65-90-120)... så man er jo aldri redd eller noe... blir vant til det, er bare 1ste hoppet i en ny bakkestørrelse som er litt nærvøst, så går det over :)

 

men uansett, i en 90 meter får man ikke store fly følelsen, man må opp i storbakken, 120, for å få noe følelse at man flyr... går man ned mot 120-130 meter begynner det å ligne, persen min er bare 130 foreløpig, men har planer om å øke denne ytterligere så fort muligheten ligger til rette :) ligger forøvrig på 1ste plass for Senior i NC (norges cup), men nå etter NM på lillehammer har jeg gått opp til klasse Senior Elite :w00t: så da er det nye utfordringer ;) av resultater har jeg bare 28 plass fra liten bakke NM plast 2003, 30. plass liten bakke NM snø 2005, og 2. plass kretsmesterskap (buskerud) i 2004...

Lenke til kommentar

jeg har nok passert 60 meter noen ganger på tu tupp skia mine jeg også, det er egentlig ikke lengden som er skremmende, men høyden, så hvis du hopper f.eks 60 meter å ikke er høyere enn 2-3 meter på det høyste vil jeg si det er mer skremmende å hoppe på bigjumper eller cornere der en er 5 +++ meter høyt. men så har ikke jeg akkurat drevet med vanlig skihopping så det er mulig det er skremmende for alt jeg vet, jeg slutta da jeg kom til 25 meter bakken, mista rett å slett intressen, ble litt ensformig for min del.

 

"not another ski movie" er tøff :thumbup: lars veen bor ikke langt herfra så jeg kjenner han delvis, synd det som skjedde med han :(

Lenke til kommentar

Jeg driver med masse. Organisert så driver jeg med turn, cheerleading, taekwondo og amerikansk fotball. På egenhånd med venner trener jeg parkour, klatring, sykling og xtreme martial arts. Tror det var alt om jeg ike har glemt noe nå da. ;)

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Jeg driver med masse. Organisert så driver jeg med turn, cheerleading, taekwondo og maerikansk fotball. På egenhånd med venner trener jeg parkour, klatring, sykling og xtreme martial arts. Tror det var alt om jeg ike har glemt noe nå da. ;)

Yay, cheerleading er pro. :thumbup:

 

Hvilken retning av martial arts? Eller "gren" eller hva man skal si.

Lenke til kommentar

Det er bare det vi finner på. Xtreme Martial Arts, det vil si med triksing slik som saltoer, twisting og diverse, ofte med spark i bevegelsene. Driver ikke med en bestemt gren, bare trener på ting som ser kult ut. Men jeg liker spesielt godt "Ju Jutsu". Skal lage en ny sampler til siden min snart. Den første jeg laget nettopp inneholder bare turning.

 

Sjekk denne siden her: Pro X Cheerleading. Så finner du lett ut at cheerleading ikke er en lame sport. Du bør se alle videoene. Men den av "Grazier" og "Lil B" er to av de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...