Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. Du burde ha en i hver kanal (A+B) for optimal ytelse. :)

dette gjelder ikke alle hovedkort, noen har dual channel rett ved siden av hverandre, 1+2 og 3+4, imens noen (de fleste) har 1+3 + 2+4

Da tror jeg nok at jeg har kort med dual channel rett ved siden av hverandre

PS! Nå har jeg 512 Mb i hver av de fire sporene så nå spiller det ingen rolle :D

Endret av Wunder
Lenke til kommentar
Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten :yes:

Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år..

Det er riktig sånn som han hadde det, hvis du har to minnebrikker skal de stå i sloter med samme farge.

Lenke til kommentar
Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten :yes:

Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år..

Det er riktig sånn som han hadde det, hvis du har to minnebrikker skal de stå i sloter med samme farge.

Ikke diskuter med meg. Dessuten har vi blitt "enige" om at det er riktig å ha en i hver farge.

 

Edit: Det står i manualen at det du sier nå er feil.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
HVor får jeg tak i Vannkjølt PSU?

 

Hvilken PSU har du bestilt deg? Link?

Du får gi en tilbakemelding på hvordan den er,

finnes foresten eget tema om vannkjølt PSU her på forumet.

Jeg vet, det er han luringen Stigma som har skyld i at jeg ruinerer meg fra gård og grunn Jeg fikk mailbekreftelse i dag på at PSU er på vei, burde være her på ons-tors, det blir spennende, klart jeg kommer med tester av den. Til alle som lurer på hvor mye dette koster og hva det yter så kan jeg fortelle at jeg skal kjøre omfattende tester og fullstendig prisliste når prosjektet er ferdig, grunnen til at priser ikke kommer nå er fordi jeg muligens mangler noen nippler og småting. (alt skal med)

Link til PSU er her

Lenke til kommentar
dødsbra arbeid! er de tempene uten viftene på eller?? :D

Er det meg du snakker til så har jeg ikke vifter :D

Nå. Prøver du deg på en liten hvit en?

Du har da vifter (om du ikke har fjernet dem nå da, tenker på de som var/er i kabinettet). Du bruker dem bare ikke :)

 

Bilde

Endret av am3k
Lenke til kommentar
dødsbra arbeid! er de tempene uten viftene på eller?? :D

Er det meg du snakker til så har jeg ikke vifter :D

Nå. Prøver du deg på en liten hvit en?

Du har da vifter (om du ikke har fjernet dem nå da, tenker på de som var/er i kabinettet). Du bruker dem bare ikke :)

 

Bilde

Han har fjernet de nå. Se på et av de nyere bildene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...