Gå til innhold

gamle kjerringa tok mobilen min


Ø.B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes mange gamle "søte" damer (som er virkelig koselige), men de kan også være de største jævlene på planeten. Er gamle damer som klager mest på oss i butikken, selv om det er de selv som er skyld i feilen. Tar man ett bilde av ett maleri med blits, og det blir refleksjon av blitsen i maleriet, så kan ikke vi fjerne den refleksjonen. Men joda, det er vår feil at den er der :!:

 

Har mange horrible eksempler på hvor sure enkelte gamle damer er.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Gamle damer....ja dont get me started. Noen få er greie men de fleste er sure kjerringer som sikkert tror at de kan behandle unge folk som de vil siden de har gått gjennom så mye i livet elns. Hun nede klikker for ingenting. Engang når det blåste som fy så kom hun og klagde fordi det hadde blåst dritt fra altanen våres ned på hennes. Det viste seg at det var mikroskopiske mengder jord fra blomsterbedene våres. :ermm:

Lenke til kommentar
Det er relativt greit i seg selv, men at en scooter tar skade av å velte stiller jeg meg utenforstående til. Blir de skadet så lett?

Skallet til en scooter er hard plast. At den skades særdeles lett sier seg selv.

 

Å sperre IMEI kan hjelpe, selv om det tar ca 10 sekunder å endre IMEI'en, men forhåpentligvis kan ikke denne damen dette :roll:

Lenke til kommentar

gamle folk har jeg ingenting til overs for..visse ting misliker jeg sterkt ved dem:

1. de lukter så jævli rart...

2. de tror de eier verden bare fordi dem har levd lengst

3. de brifer med at de er gamle (kommer tom. på nyhetene bare fordi de har blitt 100år eller no..hva er det å brife med? bare større grunn for å slakte dem sånn hitler ville)

4. de stjeler (som i dette tilfellet)

 

:wee::blink:

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Prøv å være ung jente som treffer på en sur kjerring. Jeg er ikke redd for å vise om jeg blir forbanna på dama. og HOI de blir satt ut når du ser stygt tilbake på dem. hehehe...

 

Jobbet endel i butikk og slikt, og de tror jo som dere sier at de eier verden og at de bestemmer alt. Og de vil at vi skal ta hensyn til dem 24/7, men noen som gir mer blankt faen i andre enn dem skal du lete lenge etter. Det er derfor ekstra morro når man møter på en av disse ubruklige kjerringene, spes om man faktisk har en litt frekk tone og et obsternasig blikk. hehe... De blir bare ENDA mer grinete og furt.

 

Og for ikke å glemme... ALT er ungdommen idag sin skyld! ^^

 

Men altså... det er MANGE søte gamle bestemødre der ute. Dessverre så er det the Old Bitches som synes best, fordi de gjør mest ute av seg.

 

Og til deg som har fått stjålet mobilen, har du IMEI? sperr den og meld den stjålet.

Og fra videoer på bensinstasjoner, KAN de finne nr... det krever bare litt ekstra av schnuten om kvaliteten er rævva. :D

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Likte innlegge til MsTwigi. Jobber som sagt selv i butikk, men det morsomste er å være overdrevet hyggelig mot sure gretne gamle damer. De blir så forundret at de nesten glemmer å være sure... men du ser at de blir enda mer frustrert fordi de ikke klarer å gjøre deg irritert. Hehe. Artig.

 

Men har jeg en dårlig dag, så svarer jeg på samme måte. En annen jeg jobber sammen med eksploderte mot en gammel mann en gang. Men du skulle hørt hvordan den gamle mannen behandlet kollegaen min. Han var frekk i tonen hele tiden, trodde ikke på hva han sa, var sur og behandlet han rett og slett som dritt. Kunden fikk så ørene flagret, og gikk etterhvert ut av butikken med halen mellom beina.

Lenke til kommentar

Hvis det har seg slik at man ikke ser skiltet bedre så sperrer jeg imei'en etterhvert ja.

 

It could be your mother!

 

Tror jeg stikker nedpå der og sjekker om det er noe nytt i saken nå jeg :yes:

 

Skulle nesten ha lagt ut mobilen et sted og filme alt, følge etter tyven (fårhåpentligvis en gretten gammel gubbe) og virkelig konfrontere han\henne på dagens slutt.

"har deg på film! 5 timer opptak faktisk" det hadde gjort seg

Lenke til kommentar

Innleggene til MsTwigi og Afseth for meg til å tenke på da jeg selv jobba i butikk. Husker det var ei litta, spinkel gammel dame, med svart/ mørkt hår tror jeg, som alltid kom til kassa mi. Hun skremte meg litt. Når hun snakka, hadde hun en tynn, pistrete stemme som var vanskelig nok å høre. Men så kunne hun plutselig slå over til den mørkeste stemme som tatt fra et tyngre metall-band! :scared: Blei redd jeg...

 

Men min egentlige angst til gamle damer kom et par år seinere. Jeg skulle leie en leilighet sammen med ei venninne og vi fant en som virka bra i 2. etg. på et hus over et eldre ektepar (som eide hele huset), egen inngang og greier. Vi så på den en fredag, skrev kontrakt og fikk flytta inn på lørdagen. En kompis av henne kom opp etterhvert og dro litt godt utpå kvelden. Vi la oss og satte på litt musikk i stua for å sove til. Ikke speiselt høyt, men bare så vi hørte musikken inn på soverommet som var ved siden av (vi delte dobbeltsenga der første natta av praktiske årsaker).

 

Neste morgen la jeg meg i badekaret og synes jeg hørte noe romstere i leiligheten, men det var ikke hun jeg bodde med og jeg forsto vel etterhvert at det var ganske lytt; lyden kom fra de under i sin egen leilighet... Ikke lenge etterpå sto gamlemor, i 60-årene tenker jeg, lynende sint på utsida døra vår og ville ha oss ut. Hun syntes vi hadde spilt altfor høy musikk (det var ikke spesielt høyt heller; ikke høyere enn lydnivået i telefonen når du hører på ventemusikk).... Soverommet deres lå rett under stua vår. I tillegg mente hun at vi kom til å ha de villeste festene der oppe de gangene de selv var borte og at hun ikke hadde hørt like mye bråk da den "unge" sønnen hennes på 40 hadde bodd der med barna sine ("hennes underkua sønn, ja" som modern så fint utrykte det)! Mannen i huset var heldigvis litt mer rolig av seg og gikk an å snakke med i allefall... Stakkars mann, bo meg ei sånn furie... I allefall, jeg fikk ringt mine foreldre og vi flytta ut igjen seinere på dagen.

 

Jeg hadde angst, regelrett angst, for gamle damer i lang tid etterpå. Skvatt til bare jeg så et grått hår loffe rundt. Et halvt år seinere flytta jeg til samme område med et par gode kamerater. Hver gang jeg gikk i butikken for å handle var jeg redd for å møte den gamle røya igjen, men etterhvert gikk det bedre... Har aldri sett henne igjen og nå håper jeg ikke at jeg kjenner henne igjen heller om så skulle skje. Gamle halv-nazisten (hun synes det var fint at vi flytta inn der og ikke noen "sånne" innvandrere) har vel dødd av et raserianfall...

 

Men fortsatt er jeg skeptisk og det er nesten alltid ei gammel dame som saboterer meg når jeg har det travelt eller skal gjøre noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...