Gå til innhold

gamle kjerringa tok mobilen min


Ø.B.

Anbefalte innlegg

Her om dagen fylte jeg bensin og dum som jeg var la jeg fra meg mobilen på bensinpumpa mens jeg telte opp noe penger. Trenger vel ikke å nevnes at jeg glemte den igjen der.. et kvarter seinere når jeg kom tilbake var den selfølgelig borte.

Vi fikk sett på overvåkningskameraet men fikk ikke tak i bilnummeret. men det var faktisk en gammel dame. 50-55 år i en rød volvo stasjonsvogn. mista all respekt for "gamle" damer etter dette! Hadde det vært noen ungdommer, greit. men Når man har passert 50 burde man spare seg for slikt.. Selvfølgelig er det min skyld at jeg glemte at mobilen men folk burde da ha litt samvittighet. selv om det bare var en m55

Dette skjedde i lillehammer. Så har dere en mamma med en "ny" m55 så er det bare å si fra :D

 

Nå venter jeg bare på at S65 kommer i butikkene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

At folk ikke eier moral, er en kjent sak. Senest i forrige uke veltet en kar scooteren min og stakk av. Heldigvis så et vitne episoden, så nå vet jeg hvem synderen er. Gleder meg til å skrive med gaffel på regninga hans.

Lenke til kommentar

Det at det er mest ungdom som stjeler mest er nesten en myte. Jeg jobber på en dagligvareforettning ved siden av skolen, og siden det er heller kjedelig er det alltid litt party hver gang noen stjeler, og det pleier faktisk veldig ofte å være heller gamle folk på 45-60 år...

Lenke til kommentar

det hender at jeg og en kamerat må være bingo vakt (drive å selge sånne lodd greier og sånn...) og selvfølgelig er det omtrent bare gamle damer der... og hver jævla gang (2 ganger) så blir jeg skjelt ut av en eller annen gamling fordi jeg står for nærme kaffe koppen deres eller lingnende, jeg er sjokkert over at gamle folk kan behandle 14 åringer på den måten, skjelle meg ut for ingen ting... har i vertfall funnet ut at det bare er bestemødre som er av de snille gamlingene, resten er noen jævla burugler! ivertfall bingo gjengen... :mad:

Lenke til kommentar
Klarte du å se ansiktet eller andre ytre kjennetegn?

Så henne klart og tydelig. kledd i svart, grått hår, nesten litt "lubben" :D så hadde det vært kjentfolk hadde jeg sett det med en gang..

Men det var det jo ikke.. Men når hun dro ser man såvidt skiltet da.Litt for uklart til å kunne tydes, men sjefen nedpå der skulle ringe politiet i morra og høre om dem kunne gjøre noe for å se det bedre. Så vi får vente å se. Hadde vært morro å fått tak i bilnummeret!

Lenke til kommentar
At folk ikke eier moral, er en kjent sak. Senest i forrige uke veltet en kar scooteren min og stakk av. Heldigvis så et vitne episoden, så nå vet jeg hvem synderen er. Gleder meg til å skrive med gaffel på regninga hans.

Nei? VELTET han scooteren din? :dontgetit: Dette burde blitt førsteprioritet for polititet - godt at det var et vitne som kunne identifisere gjerningsmannen, og deretter analyserer fluktruten!

 

Stavanger-ranet og Orderud-saken: Gå og legg dere. Noen VELTET "sindres" scooter!

 

:tease:

 

Veltet han scooteren din, eller tok han scooteren din? :dontgetit:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Nei? VELTET han scooteren din? :dontgetit: Dette burde blitt førsteprioritet for polititet - godt at det var et vitne som kunne identifisere gjerningsmannen, og deretter analyserer fluktruten!

 

Stavanger-ranet og Orderud-saken: Gå og legg dere. Noen VELTET "sindres" scooter!

 

:tease:

 

Veltet han scooteren din, eller tok han scooteren din? :dontgetit:

Som enkelte så korrekt observerte, pratet jeg om folks generelle mangel av moral. Når man gjør skader på andres eiendeler, er det bare rett og rimlig at man gjør opp for seg. At slike skader kan gå hardt utover økonomien, blir kanskje lettere å fatte når mamma og pappa ikke dekker dine alle utgifter lenger.

 

Saken ble for din informasjon ordnet opp takket være en hjelpsom ansatt i blomsterbutikken tvers over gaten, som tok seg bryet med å ringe meg når hun så lappen jeg hadde hengt opp.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det min skyld at jeg glemte at mobilen men folk burde da ha litt samvittighet. selv om det bare var en m55

Selvfølgelig din skyld?! Det er da slettes ikke din skyld at noen folk er så frekke å forsyner seg av andres eiendeler! Tyveri er den absolutt frekkeste formen for kriminalitet og sier veldig mye om holdningene til den personen som begår lovbruddet. Det er trist verden ikke er slik at man faktisk kan glemme igjen en mobil et sted noen minutter uten å bli bestjålet, eller en lommebok full av tusenlapper for den saks skyld.. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...