Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Alle kommentarer på de første 24sidene er fra eldre filmer, inntill posten om at ny film er lagt ut. So don't run away!

 

 

Januar 2005

Hadde egentlig tenkt til å legge film på hylla litt, men så "kom jeg over" Vegas da.... Måtte jo bare prøve!

 

Så min siste film er her, "T3DDY", som fortsatt "sponses" av m-momr.

 

http://files.filefront.com/Teddy/;3924235;;/fileinfo.html

 

Har brukt en uke på å lage den, men fragga er gjerne eldre.

 

"ENJOY" :wee:

 

Vil gjerne ha feedback på denne og.

 

Eldre filmer og utdaterte poster:

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Desember 2004

Min fjerde er ferdig :D Etter måneder med forferdelige drittfrags har jeg enda ikke klart å få noen bra :p Dette blir en slags "presentasjon" av clanen. Ikke så veldig mange frags med i filmen. Jaja, enda lit mer slakt til dere dette ^^ Håper dere syns den er bedre enn #3, det syns jeg iallefall....

 

Last den ned her:

 

http://marius-m.com/plomma/Opix.zip -SLETTET

 

Takk til m-momr som gav meg ftp plass :) Det siste credit fragget er av eXploid, ingen andre, men jeg syns jeg måtte ta med eXploid i "credits" allikevel ;)

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Høst 2004 en gang

V.3 ferdig! Syns personlig den er bedre enn V.2, men dere bestemmer ;) Si hva dere mener, konstruktiv kritikk er bra! Har lært mye av det, hvis dere ser utviklingen fra "Fragger (V.1) " til V.3!

 

Siste filmen:

http://home.no.net/forcmad/V-3.zip

Hvis linken over ikke virker prøv denne:

http://home.no.net/costrik/V_3-169.zip

 

Alt som står nedover her er fra den gamle filmen, inntil posten som jeg skriver at den nye filmen er lagt ut, så ikke blir vettskremt av de første sidene, det er fra film #1..... :tease:

 

EDIT: Har aldri skrevet EDIT: her men når var det jaggu på tide. Har jo edita en haug ganger pga nye filmer men nå måtte jeg bare fjerne noen av smileyene her, de erobret jo hele posten min stakkars.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Så det er altså heller ikke veldig bra kills, råe headshots osv, men det er som sagt pga det er ut av en times spilling, også er jeg ikke en 1337 heller da....

Bruk litt lenger tid og bli litt bedre da, så slipper vi andre å laste ned 80 mb med crap som du selv har slaktet i første post.

 

Laster den ned i morgen :)

Lenke til kommentar

:no:

 

Denne filmen var trasige greier ja!!!!

 

Kvaliteten var rompe, og du måtte alltid skyte 100 skudd før du knerta èn fyr!

Og værst av alt, etterpå skrev du "owned" og "humiliation" og sånt, som om at det var ekstremt bra frags!

 

Og så var det "soundtracket" da...The Trooper er ikke en dårlig låt, men den blir bare tåpelig i slike cs frag-filmer!

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var en bra fragmovie, i vertfall til å være din første!

 

Kan gi deg pluss for det som var bra, og minus for det som (jeg synes) kan endres neste gang!

 

+ Bra effekter.

+ Replay.

+ Sangen var bra tekst messig.

+ Litt skryting.

+ de_dust

 

- Likte ikke "suge"-overgangen. (Vanelig fade er bedre!)

- Litt brå slutt!

- idiot, noob, lame...

- Kun et map.

- hud_saytext

 

Jeg skjønner at dette var din første cs-fragmovie. Det er morsomt å lage film.

Få kritikk fra andre osv...

 

Terningkast: 3 ;)

Lenke til kommentar
Det eneste som var "Humiliation" med knivinga var at du brukte 3 forsøk på å treffe han!

Og samme fade hele jævla tiden - Irriterende!

Dårlige frags!

Spar oss for kommentarene!

Dårlig oppløsning! Bruk bedre codec og bruk viritual dub!

 

Osv osv i det uendelige.

Vel, nå er jo det egentlig det samme som alle her har sagt da... :ermm:

Lenke til kommentar
Formulering, folkens. Det går ann å si ting på en bedre, finere måte, men men... det er jo CS miljøet.

 

For all del, skrem bort alle som produserer noe, og gir bort en bit av seg selv.

Ja, når en kommer til å tenke på det, så er ALT man får på chatten på cs, ned-talende u-ord!

 

På mange andre spill sier folk, wow! nice shot! og bra jobba, folkens! bra lag-arbeid!

 

Fiendene er til og med høflige og sier: Jaja, jeg tok deg, men det var ikke langt unna en frag til deg!" eller "damn, du er god!"

 

Cs miljøet har blitt en selv-god, ondskapsfull bombe!

Men jeg spiller cs allikevel! :p

Lenke til kommentar
[iC' date=18/08/2004 : 02:23]
Formulering, folkens. Det går ann å si ting på en bedre, finere måte, men men... det er jo CS miljøet.

 

For all del, skrem bort alle som produserer noe, og gir bort en bit av seg selv.

Ja, når en kommer til å tenke på det, så er ALT man får på chatten på cs, ned-talende u-ord!

 

På mange andre spill sier folk, wow! nice shot! og bra jobba, folkens! bra lag-arbeid!

 

Fiendene er til og med høflige og sier: Jaja, jeg tok deg, men det var ikke langt unna en frag til deg!" eller "damn, du er god!"

 

Cs miljøet har blitt en selv-god, ondskapsfull bombe!

Men jeg spiller cs allikevel! :p

det var jo liksom du som kom med den meste nedtalende og sarende posten da.. enda sier du det her? :p

Lenke til kommentar
[iC' date=18/08/2004 : 02:23]
Formulering, folkens. Det går ann å si ting på en bedre, finere måte, men men... det er jo CS miljøet.

 

For all del, skrem bort alle som produserer noe, og gir bort en bit av seg selv.

Ja, når en kommer til å tenke på det, så er ALT man får på chatten på cs, ned-talende u-ord!

 

På mange andre spill sier folk, wow! nice shot! og bra jobba, folkens! bra lag-arbeid!

 

Fiendene er til og med høflige og sier: Jaja, jeg tok deg, men det var ikke langt unna en frag til deg!" eller "damn, du er god!"

 

Cs miljøet har blitt en selv-god, ondskapsfull bombe!

Men jeg spiller cs allikevel! :p

derfor hud_saytext 0 eksisterer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...