Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Casio kalkulatorer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle i klassen har fansy nye casioer med farget deksjel og strømlinjeformet design, jeg har en svart firkant som jeg fikk av fattern.

there is no fucking diferens utenom at min er mer 1337 en deres

Skrevet

Det er greit å ha samme kalkulator som de andre, da er det lettere å få hjelp til ting.

Ikke gå i samme fellen som meg og installer spill på kalkulatoren, det er det eneste jeg har gjort de siste årene som jeg angrer på :no:

Skrevet
Ikke gå i samme fellen som meg og installer spill på kalkulatoren, det er det eneste jeg har gjort de siste årene som jeg angrer på :no:

Blockdude :w00t:

Ajaj, det har hjulpet meg gjennom mang en kjedlig norsktime.

Skrevet
Ikke gå i samme fellen som meg og installer spill på kalkulatoren, det er det eneste jeg har gjort de siste årene som jeg angrer på  :no:

Blockdude :w00t:

Ajaj, det har hjulpet meg gjennom mang en kjedlig norsktime.

Og ikke minst Dino Puzzle ;)

Skrevet

Pycno: Hvorfor angrer du?

Jeg har Casio 9950ettellerannet. Knall kalulator :p Men alle andre i klassen har fine, hvite, aerodynamiske kalkulatorer. Min er en svart firkant, som er MYE tøffere enn alle de andre sine :D Min var ny i fjor, noe de fleste andre sine var også.

Vi bruker ikke timene på å spille spill på kalkisen, vi tegner hus :D Gøy med avgrensing av grafer :D

Skrevet

La meg bare si at det er ikke kult å kjøpe en hypermegaavansert kalkulator ingen andre i klassen har. Da læreren ofte bruker kalkisen som er anbefalt i boklista, ramler du av lasset når du må begynne å bla gjennom masse undermenyer for å finne funksjonene de demonstrerer. Jeg brant meg ganske hardt på det der, kjøpte en avansert HP-kalkis (i 1997), som hadde en helt annen måte å regne på enn alle andre. F.eks. en vanlig kalkis skriver du 1+1 og trykker =.

På HP'ene trykker du 1 Enter 1 +

Skrevet

Kødder du? Det er det eneste jeg gjorde i løpet av 2 og et halvt år med mattetimer.. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...