Gå til innhold

prog. til å pakke ut cue og bin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

cue og bin er CD-imager..

du kan enten brenne de på en plate.. (åpne imaget i nero og brenne det)

eller bruke daemon tools (virtuell CD-ROM) og starte opp filene der..

Edit: mulig jeg har misforstått men.. :blush::p

Endret av Eelo
Skrevet

Har et lite spørsmål other way around :p

Hvilke prog kan man lag .bin og .cue filer med? Nero? Cdrwin? (Har ikke hatt nok diskplass til å ha mange .bin filer på pc'en før nå :p )

Skrevet

Er mange brenneprogrammer som kan lage bin og cue filer.

CloneCD f.eks.

Nero kan brenne vanlige image filer, men eg trur nero kun kan lage nrg filer(Nero sitt eget image format)

Correct me if i'm wrong.

Skrevet

ok da forsto jeg det slikt:

Bin filen er der alle filene ligger, og cue filen er den som styrer bin filen...

Og for å fa de til å firke må jeg mounte den med f.eks deamon tools, som lager en virtuel cd'rom..

men hvis jeg skal brenne de på en cd slik at den fungerer som om det var en vanlig cd som autokjører og innstalerer programmene automatisk, slik som en vanlig spill cd...

hvordan kan jeg gøre det??

Skrevet

Man bare bruker et brenneprogram og brenner fra den virtuelle cd-rom til cd brenner. Bruker cd-copy funksjon til brenne programmet...

Skrevet (endret)

du kan bruke både UltraISO og Winiso til å åpne Bin og Cue filer? mener å huske det. UltraISO kan iallefall åpne Bin og Cue filer. og selvføgelig pakke dem ut og da.

Endret av wil
Skrevet

Fra menyen i Nero: Recorder-->burn image-->finn den cue fila til imaget du skal brenne, eller velg at den skal vise alle filer, og brenne .bin fila direkte. Det fungerer også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...