Gå til innhold

Hva er verdien på dette utstyret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er verdien for dette her vil dere tro? Tenker på en samlet pakkepris da jeg kanskje kunne tenkt meg å oppgradere maskinen min. :blush:

MSI KT3 Ultra2-R (MS-6380E)

AMD XP1800 + viften

2 stk 120gb WD 2mb cache (mener jeg det var...)

Soundblaster Live 1024

nVIDIA GeForce2 Ti (MSI)

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bare harddiskene og eventuelt lydkortet som har noen reel bruksverdi i dag vil jeg si. Hovedkort, Cpu og skjermkort er jo avleggs (with respect of owner :cool: )

Kommer til 2300 kr for alt nytt utenom skjermkortet (ca 200 brukt) Dvs 2300 delt på to = 1150 + 200 = 1350 max ;)

Endret av sm1pea07
Skrevet

Pokker så alt faller i verdi... :cry:

Jaja... Ikke noe å gjøre med det... :no:

Finner sikkert noen som er villige å kjøpe det på QXL, slik pleier det å være ihverfall... Må bare finne ut hva jeg skal kjøpe...

Skrevet

jeg solgte min 900 mhz AMD til 2300 nå for lidt siden asus k7 HK eller noe . tror han var desperat på pc eller noe var hans første :p

den hadde ATI 9200pro 128 mb

og en 40 gb 5-6 år gammel :D

Skrevet
Selg det på qxl.no så får du ivertfal 2000

nej!!! ikke qxl!! finn noe annet! qxl tar masse avgifter for saker og ting som de ikke skal...

Skrevet

nej!!! ikke qxl!! finn noe annet! qxl tar masse avgifter for saker og ting som de ikke skal...

Har du noen andre forslag da? Vet at qxl tar eekstremt mye i avgift for hvert salg/utlegg osv. Men men... Så mye er det heller ikke da.

Skrevet

Har du noen andre forslag da? Vet at qxl tar eekstremt mye i avgift for hvert salg/utlegg osv. Men men... Så mye er det heller ikke da.

10 %

Skrevet (endret)

Det er ikke 10%

JEg solgte en båt for 1 måned siden til 6000 og det kosta 200.- d.v.s ca 3%

Endret av TheGreatOne
Skrevet

10 %

10% av hva? Verdien på varen?

Skrevet

Fikk solgt denne på qxl for 2300:

MSI kt4ultra BSR

AMD XP1800+

128mb DDR pc266

80GB IBM HD

GF2 GTS skjermkort

SCSI dvdrom og brenner +scsi kort

floppy

silent twin vifte

standard hvitt kabinett

QXL skal jo ha sin provisjon...men det er ikke mange andre plasser jeg hadde fått den prisen for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...