Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lov å si Doom 3?  :blush:  Har ikke spilt så mye grøssere, litt AvP1, men ikke som marine. For mange år siden var Cs skummelt :D

CS? Du meiner vel HL.

når jeg skriver cs så mener jeg cs. :tease:

Hva var det som var skummelt med det da?

Det var ikke så skummelt i seg selv, men jeg klarte på en eller annen måte å alltid møte noen på hjørnene og de klarte på mystisk vis å skyte meg rett i hodet. Da skvatt jeg. Så det var mest en redsel for å skvette...

Lenke til kommentar
Dere som syntes Doom 3 og AvP var skummelt hadde ikke forberedt dere med Aliens: Total Conversion til Doom 1. :)

 

Den var så skummel at eneste måten å spille på var på lan i store opplyste rom :p

 

Hehey, fant noen bilder :

 

Aliens : Total Conversion

 

Får frysninger når jeg ser de bildene. :cry:

Yes! Husker dette godt ja. Det var skumle greier. Men jeg tror jeg må si Doom3 allikevel. Tok tid før jeg turte å spille. :blush:

Lenke til kommentar

Da Personal Nightmare kom ut i 1989 syntes jeg det var litt skummelt, men jeg var elleve, da. :p

 

Etter forrige runde med dette emnet på forumet gikk jeg og kjøpte AvP (29 kroner, dét var det jo verdt) og er HELT enig i at dét blir spilt med litt høyere puls enn de fleste andre spill. :thumbup: Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Ingenting, og da mener jeg INGENTING kommer opp mot fredag 13. til Commodore 64! Jeg tør såvidt spille det den dag i dag. Husker den orgelmusikken i bakgrunnen, og så det sinnssyke skriket når noen ble drept. Og om du var i nærheten av Jason, så kom det opp de skumle bildene :ohmy: . Fredag 13. fremstår enda som det skumleste spillet. Enda ikke opplevd skumlere spill!

Lenke til kommentar

En del her som skriver: "Bla bla bla, jeg skvatt litt i dette spillet og bla bla bla, jeg hoppet i stolen ett par ganger da jeg spilte osv..." I de fleste spill kan du skvette! Jeg skvatt til og med i ett NFS spill da en dude kom kjørende bak meg i full fart.

 

Det skumleste spillet ever er jo enten Silent Hill 1 eller 2'ern. Mer psykologisk frykt skal du lete lenge etter. Du sitter med en konstant redsel når du gjennomsøker feks ett sykehus. Hva som jeg synes er det skumleste av de to er litt vanskelig å si, mens 2'ern har syk grafikk og ett lydbilde som er helt forjævlig bra, hadde 1'ern en start jeg aldri vil glemme. Dessuten var det det første i serien, så det var orginalt og du visste ikke hva du fikk servert...

 

 

Grøss grøss :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...