MrPets 371 Report post Posted January 26 ClarkGable skrev (56 minutter siden): Tipper Vertigo. Lukter Hitch i alle fall. Jada, helt riktig. Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1249 Report post Posted January 26 Bra film. Men sliter litt med å huske detaljene i storyen, selv om jeg har sett den ca. 3-4 ganger. Ny film: Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1249 Report post Posted January 26 Deschain skrev (1 minutt siden): Magnolia Rett Deschain. Så den igjen før jul, på en av streaming tjenestene. 1 Quote Share this post Link to post
Deschain 383 Report post Posted January 26 Er veldig glad i den lange åpningssekvensen med musikk, men ellers ikke en film jeg har noe særlig behov for å se flere ganger. «Boogie Nights» derimot! Ny: 1 Quote Share this post Link to post
Deschain 383 Report post Posted January 26 2 minutes ago, Skurupu said: Falling Down. Helt BingoRingoStarr, det 1 Quote Share this post Link to post
Skurupu 11611 Report post Posted January 26 (edited) Denne må stå til i morgen tidlig, dersom ingen tar den. Ny: Edited January 26 by Skurupu Quote Share this post Link to post
Powertrainer 473 Report post Posted January 27 Skurupu skrev (5 minutter siden): I am legend? Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1249 Report post Posted January 27 Den lå på Youtube, spilt av baklengs for noen år siden. Jeg tenkte først på Taxi Driver, Rosemary’s Baby etc. Ny klar: Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1249 Report post Posted January 27 Ikke The Royal Tenenbaums. Quote Share this post Link to post
Skurupu 11611 Report post Posted January 27 Nei, for det er jo Moonrise Kingdom, selvsagt. 2 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1249 Report post Posted January 27 Skurupu skrev (7 minutter siden): Nei, for det er jo Moonrise Kingdom, selvsagt. Moonrise Kingdom er korrekt Skurupu. 1 Quote Share this post Link to post