Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I allefall jeg har sett disse filmene en del ganger. Nummer to i serien ble ikke så godt mottat, å da Diesel hadde manuskript til film 3, Riddick (2013) måtte han sette huset sitt i pant, å finansiere å produsere alt selv. Men resultatet ble den beste av Riddick filmene da. Litt smalfilm satt på en øde dødlig planet, med en «hund» som han trener opp. Å selvsagt masse bad-guys etter seg.

Her er en film som sikkert er tatt før.

DCFF1BD4-62AA-435F-B55D-54B52B1467DD.thumb.jpeg.f67fbae722304a4730e4f6cfda224cb4.jpeg

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar
ClarkGable skrev (15 minutter siden):

I allefall jeg har sett disse filmene en del ganger. Nummer to i serien ble ikke så godt mottat, å da Diesel hadde manuskript til film 3, Riddick (2013) måtte han sette huset sitt i pant, å finansiere å produsere alt selv. Men resultatet ble den beste av Riddick filmene da. Litt smalfilm satt på en øde dødlig planet, med en «hund» som han trener opp. Å selvsagt masse bad-guys etter seg.

Her er en film som sikkert er tatt før.

DCFF1BD4-62AA-435F-B55D-54B52B1467DD.thumb.jpeg.f67fbae722304a4730e4f6cfda224cb4.jpeg

Når jeg så Pitch Black var det nærmest en tilfeldighet og jeg hadde veldig lave forventninger. Men, det ble en av mine favoritt sci-fi flicks... 

Den dykkescenen er jeg sikker på at jeg har sett... 🤯

Edit: The Rock seff 👏

Endret av Serpentbane
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var gjort en grundig jobb på den videoen. Det er mye materiale som må sees gjennom. Jeg lurer på om noen skal ta på seg børen å starte en ny oppgave i dag.

 Thunderball har jeg forøvrig ikke sett. Jeg ligger på ca. 50 % sett av James Bond filmene. 

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...