Gå til innhold

Ser du på TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke på TV lenger. Jeg ser heller en DVD i ny og ne..

For nyheter, stikker jeg innom dagbladet.no

noen andre?

PS: Om du bruker TV til TV spill gjelder ikke dette som TV titting ( for en bruker ikke kanalene da )

Endret av Xanitra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker på det... Har ikke sett tv på flere uker. (untatt filmer, men de fleste ser jeg på pc'en) Mye det samme her, alt går på nettet for meg når det gjelder nyheter.

Skrevet

Har tv-kort på pc'en, så det står nå på og går i bakgrunnen. Sjelden jeg faktisk orker å tusle inn på stua for å se ett spesifikt program på tv. Med mindre det er fotball. Nyheter leser jeg på nett og.

Skrevet

Jeg har ikke sett på TV -- sett bort bra film på TV -- her hjemme på flere uker. Hele det siste året har det vært svært lite på meg.

Men det går jo så mye dritt. Kunne sikkert funnet meg en TV-serie, kanskje, eller gjenopptatt interessen for Discovery Channel.

Skrevet

Har alltid tv-en på i bagrunnen mens jeg sitter på pc-en. Ser alltid på tv i en time før jeg legger meg for å slappe av før jeg sovner.

Skrevet

Ser kun på et par kanaler:

• TV1000/Cinema/Canal+ for filmer
  • Discovery for "fakta"-programmer
  • Viasat Sport 1&2&3&4/Eurosport for sport
  • Playboychan/Adulchan for jentekos
  • God Channel/Israel Channel/Gospel Channel for en god latter
  • Reality Channel for gærne mennesker som slår seg
  • Nå og da ser jeg på NRK/TV2/TV3 for diverse serier

Skrevet
<liste>

Kaller du det et par kanaler..? :dontgetit:

Jeg ser 24, C.S.I, The Apprentice, Simpsons og når det måtte gå en bra film eller sportssending.

Skrevet

Ser ofte på Tv når jeg ikke har noe å gjøre eller om mine favoritt serier som 24 bla går på tv eller så ser jeg nyhetene også. Tv`en har ikke blitt bruk til noe PS2 spilling siden mai. Har orket å levert inn maskina til rep. enda :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Bruker TV som sekundærmedium. Funker veldig fint.

Skrevet

Ser på tv når lateshow å 24 går. Ellers blir det lite tv-titting. Bruker meste parten av tiden foran dataskjermen og på fotball banen :p

Skrevet

Tv en min står rett siden av dataen Og den står på alltid mens jeg driv med data. Og ja jeg ser på tv nesten hver dag .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...