knutby Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) Ja, som topic sier.. Nå har jeg selv sittet i rundt et år å spillt jevnt og trutt med samme character. Det her riktig godt nesten et år siden jeg spillte det sist men nå er det vel på tide så starte på den siste utvidelselpakken Endret 12. august 2004 av Loffelur
figure_02 Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 kjøpte det for ca 2 mån. siden og har spilt det daglig siden det...........
Dʋgɢtung Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vel...jeg brukte store deler av "fritiden" min på det da jeg var i militæret, før jul. Etter jul blihar det bare blitt litt sporadisk spilling for min del.
potetgullmannen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 jeg fixer ikke morrowind aner ikke hvorfor.... bare.. fixer det ikke
Thombr86 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 jeg fixer ikke morrowind aner ikke hvorfor.... bare.. fixer det ikke Sånn er det, noen liker ikke slike spill, men det finnes jo folk som ikke liker f.eks CS og. Hver sin smak
knut-eirik Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Tørr ikke tenke på det , dog hadde jeg et lite formaterings uhell her om dagen og karakteren jeg hadde er død
santaclaw Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Har sikker brukt over 50 timer, med forsjellige karaterer. Har ikke gjort så mye av hodevoppdraget, men mange av de små. Kjøpte det ei stund etter at det kom ut.
ZlummGlumm Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Tjah... ække godt å si. Fikk først en lastaned møkkaversjon rundt release. Spelte det en måndte kansje før me sletta det. Rundt en måndte seinere fikk me lyst att spella det igjen. Da kom jo exp også, så me spelte konstant helt tøll rundt forrige sommer. Har kjøpt hele smørja no, men hakke spelt det på en stund.. er litt mye annet å spelle. Har nok brukt et par hundre timer på det spellet der ja! Skal prøva å se om me kan få pressa et par extra timer ut av det om en stund!
Akira Kurosawa Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 jeg fixer ikke morrowind aner ikke hvorfor.... bare.. fixer det ikke Sånn er det, noen liker ikke slike spill, men det finnes jo folk som ikke liker f.eks CS og. Hver sin smak jeg hater cs tja jeg spiller ikke morrowind lenger har bare runna bloodmoon skikkelig
Dingot0m Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg spiller ikke så mye Morrowind for tiden... Blitt litt småhekta på Neverwinter Nights på online-servere
Seppe . Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg spiller ikke så mye Morrowind for tiden... Blitt litt småhekta på Neverwinter Nights på online-servere hvilka servere spiller du på, og hva heter du? edit: på newerwinter nights Endret 14. august 2004 av Seppe .
Loeve Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 I overkant av 150 timer med den siste karakteren.
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Hm. Fikk tak i det for ca to år siden. Spillte i nesten 18 mnd. To-tre timer hver dag. Har såklart hatt flere characters da.
Arsenicum Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Tror jeg har brukt i gjennomsnitt rundt 3 timer pr. dag siden jula i 2002. Hadde en Nord på level 79, en redguard på rundt 60, to breton (en 50 og en 78), og en imperial på 43. Enn hvis jeg hadde brukt tida på trening eller noe nyttig? Jaja, har vel ingen musikk som får ryggen til å skjelve så mye som MWtheme.. fint spill
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Sikkert 1000 timer. Det er det spillet jeg har spilt mest av alle spill. Jevnt og trutt siden utgivelses dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå