Gå til innhold

Forslag til WW2 FPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere forslag til ett WW2 FPS spill??

Har spilt Medal OF Honor, BF og Call Of Duty.. Er det noen andre bra spill det er verdt å få med seg i denne sjangeren..

Brukende singelplayer er ett must.

Trenger ikke nevne Unreal og sånne ting.. Jeg hater spill med romskip, monstre og plasmarifler+++ Det utgår med høye kneløft..

Endret av brekkmiddel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kj0p deg Game of the Year Versjonen av Operation Flashpoint installer det , spill igjennom alle kampanjene og hvis du ikke er mett da - installer alle de titusenvis av mods , ja oxo WW2 mods!!

OFP er ikke WW2 setting , men har så sinnsykt bra gameplay at man ikke tenker noe over det selvom man for det meste liker ww2 baserte spill :thumbup::D

Skrevet (endret)

Hidden & Dangerous 2!

Absolutt verdt å få med seg i sjangeren WWII FPS!

Kan også anbefale Deadly Dozen: Pacific Theatre hvis du klarer å få tak i det...

Ellers må jeg jo si meg hjertens enig med Keylar! Det finnes ett utall WWII addons og mods til OFP, så du kan omskape det til ett WWII spill.

Du kan få ett knippe linker til de mest fremtredende WWII addon/modmakers til OFP:

The World War II Engineering Corps

Invasion 1944

Liberation 1941-1945

Italian WWII

Finnes mange bra WWII islands til OFP også, kan kjapt anbefale Anjou, Ardennes, Normandy, Spearhead44 og Armoured Spearhead.

Her har du noen screenshots fra OFP i WWII modus:

Shermantank med soldater på Anjou

Tankslag på Anjou

Tankslag på Ardennes

Tyske soldater på Ardennes

Tysk fly over landgangsstyrker

Tysk kolonne på Anjou

D-Day pack

EDIT: fant ett par av de andre WWII bildene fra OFP jeg lette etter:

Omaha beach 1

Omaha beach 2

Tyske styrker

Flyangrep på Omaha 1

Flyangrep på Omaha 2

Endret av RogueFreak
Skrevet

åssen kunne jeg glemme H&D2

kan også nevne H&D1 som du kan laste ned gratis og lovlig, selv om spillet begynner å bli gamelt er det helt klart vært å laste ned, husker jeg bli forferdlig stolt da jeg endelig greide å runde H&D1

Skrevet
Zombier og WWII går ikke sammen

å jo d gjør det.. Hvis d ikke skulle være zombir o.l der ville man blitt lei etter de første 2 mapa... å jeg elser rtcw.. et annent forslag er jo enemy teritorry

det betyr bare at spillet er så jævlig dårlig siden de må ty til zombier.

pluss at våpen modelene er noe av de styggeste jeg noen gang har sett. fysh for et dårlig spill.

og det er ikke noe vits å nevne DOD og ET siden han vill ha SP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...