brekkmiddel Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Har dere forslag til ett WW2 FPS spill?? Har spilt Medal OF Honor, BF og Call Of Duty.. Er det noen andre bra spill det er verdt å få med seg i denne sjangeren.. Brukende singelplayer er ett must. Trenger ikke nevne Unreal og sånne ting.. Jeg hater spill med romskip, monstre og plasmarifler+++ Det utgår med høye kneløft.. Endret 10. august 2004 av brekkmiddel
Ol'H Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 return to castle wolfenstein er vel en dugende tittel... kansje litt fiction men utrolig stilig uansett.
DudeoftheNation Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Brothers in Arms kommer snart, det blir j***ig fett
Gunfreak Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 "snart" den kommer tidligst siste kvartal 04
DudeoftheNation Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ok da, tok litt feil, men det blir fett da!!
anon12234 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 RTCW er dritfett!, glemmer alldri hvor redd jeg var da jeg skulle ned i katakombene å drepe zombier....
Keylar Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Kj0p deg Game of the Year Versjonen av Operation Flashpoint installer det , spill igjennom alle kampanjene og hvis du ikke er mett da - installer alle de titusenvis av mods , ja oxo WW2 mods!! OFP er ikke WW2 setting , men har så sinnsykt bra gameplay at man ikke tenker noe over det selvom man for det meste liker ww2 baserte spill
RogueFreak Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) Hidden & Dangerous 2! Absolutt verdt å få med seg i sjangeren WWII FPS! Kan også anbefale Deadly Dozen: Pacific Theatre hvis du klarer å få tak i det... Ellers må jeg jo si meg hjertens enig med Keylar! Det finnes ett utall WWII addons og mods til OFP, så du kan omskape det til ett WWII spill. Du kan få ett knippe linker til de mest fremtredende WWII addon/modmakers til OFP: The World War II Engineering Corps Invasion 1944 Liberation 1941-1945 Italian WWII Finnes mange bra WWII islands til OFP også, kan kjapt anbefale Anjou, Ardennes, Normandy, Spearhead44 og Armoured Spearhead. Her har du noen screenshots fra OFP i WWII modus: Shermantank med soldater på Anjou Tankslag på Anjou Tankslag på Ardennes Tyske soldater på Ardennes Tysk fly over landgangsstyrker Tysk kolonne på Anjou D-Day pack EDIT: fant ett par av de andre WWII bildene fra OFP jeg lette etter: Omaha beach 1 Omaha beach 2 Tyske styrker Flyangrep på Omaha 1 Flyangrep på Omaha 2 Endret 11. august 2004 av RogueFreak
Gunfreak Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 åssen kunne jeg glemme H&D2 kan også nevne H&D1 som du kan laste ned gratis og lovlig, selv om spillet begynner å bli gamelt er det helt klart vært å laste ned, husker jeg bli forferdlig stolt da jeg endelig greide å runde H&D1
Nauz Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 day of deafeat er ganske bra selv om det ikke er av det nyeste slaget
Keylar Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 RogueFreak , Hvilken Pack er det du har som d-day screenshotta dine kommer fra ? jeg har ikke sett den f0r og vil teste! :!:
Sheel Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Enemy Territory, gratis spill, en slags "stand-alone" til RTCW, bruker Quake 3 engine, samme opplegg som RTCW. Wolfenstein Enemy Territory, full versjon ET patch 1.02 Prøv det
abcd423417984 Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 day of defeat hvis du liker multiplayer
MemorY Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Zombier og WWII går ikke sammen å jo d gjør det.. Hvis d ikke skulle være zombir o.l der ville man blitt lei etter de første 2 mapa... å jeg elser rtcw.. et annent forslag er jo enemy teritorry
Archangel Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 "Hidden and dangerous 2" er et must for FPS WWII spill mht singleplayer. Samt orginalen og tilleggspakken.
Gunfreak Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Zombier og WWII går ikke sammen å jo d gjør det.. Hvis d ikke skulle være zombir o.l der ville man blitt lei etter de første 2 mapa... å jeg elser rtcw.. et annent forslag er jo enemy teritorry det betyr bare at spillet er så jævlig dårlig siden de må ty til zombier. pluss at våpen modelene er noe av de styggeste jeg noen gang har sett. fysh for et dårlig spill. og det er ikke noe vits å nevne DOD og ET siden han vill ha SP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå