Biffer'n Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Vet ikke helt om dette emnet har vært oppe før, men jeg fyrer løs likevel: Hva er den stiligste banen på BFV, og skriv gjerne hvorfor. Ja, skriv hvorfor, ellers blir det ikke så kult å lese. Kan i samme slengen også skrive hvilken bane dere liker minst. Og ja, begrunnelse også! :!: Min favoritt er vel Quang Tri. Altså før den er helt utbomba. Elsker intime bybaner med massevis av kriging mellom gatehjørner, husvinduer og bak ødelagte murer. Tenk dere en fysikkmotor her! Vanskelig å utpeke den kjipeste banen, men jeg tror jeg må si Operation Irving. Selv med Phantom og helikopter er dette til tider kjedelig. Små områder hvor fienden er, derfor vanskelig å bombe. Hater også hvordan spawnpointa er satt opp. Dessuten er det altfor mye hav, og for lite vann til å utkjempe noe ordentlig slag. Kan tenke meg det er en drittopplevelse og være NWA på den banen...
Ol'H Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) fall of lang vei er min fav... verste, quang tri. liker hue mye bedre Endret 10. august 2004 av Hyrlen
Elendil Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) the la drang valley(viss det er det bana heiter) kvifor i own. Eg trur nok den kjedelie er quang tri. Men dette er min smak etter, opplevelser. Endret 10. august 2004 av zefler
Superslask Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 hastings og den derre arrow et eller annet eller noe sånt. der hvor allied begynner med 3 fly, 2 apache og 1 chinook, og skal ta seg over vannet fra en øy. ligner ganske mye på hastings. vet ikke navn på sakene, men de ligner ihvertfall på dem i virkeligheten.' quang tri før og etter er bånn. liker ikke maps hvor man må gå mye, liker meg best i et chopper.
Idioteque Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hastings er best. Hvorfor? Jo fordi det er mange leketøy der, ala Huey og fordi det er stort og ikke midt inne i en by. Quang Tri og Hue er verst. Hater bybanene, uff, liker meg ikke i mørke kroker bak en diger betonghaug ;\
Biffer'n Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 hastings og den derre arrow et eller annet eller noe sånt. der hvor allied begynner med 3 fly, 2 apache og 1 chinook, og skal ta seg over vannet fra en øy. ligner ganske mye på hastings. Du tenker på Operation Flaming Dart? Hatet det brettet i starten. Helt til jeg lærte meg å fly og mestre Phantom og Helikopter. Nå er det dritkult og føler meg som luftas baron...
mr. Bjerre Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jeg synes nykommeren "defense of con thien" er veldig bra. De stilige røyk effektene og variasjon mellom åpne sletter og skog passer mitt i blinken. Jeg synes bybanene kan bli litt uvariert etter hvert. Spesielt servere med bare bybaner
Superslask Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 flaming dart var det ja, takker for den biffer'n. er nesten alltid bak stikka på et huey eller apache. liker ikke de svære choppera til gooksa, for dem er treige og litt tunge i styringa. fly er heller ikke så gøy, for man må snu hele tiden. et apache eller huey er fetest, kommer litt an på banen. huey er fett der man er avhengig av kjøretøy, siden man kan hente biler for andre. apache er fett fordi det er raskt, lite, og slagkraftig. har blitt jævlig god med chopper, for å skryte litt. grunnen er vel at jeg nesten bare er i et. grunnen til at andre på klanen min vil ha med til å fly chopper er for at jeg er bedre enn dem til det, og jeg bryr meg om dems skyteposisjon mer enn min. setter meg alltid fint til så dem får skutt, det er mer effektivt enn at du skal miste posisjonen hver gang du må justere sikte litt.
Sheel Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Operation Irving, bare best Hm, vet ikke helt hvilket map jeg ikke liker, men det må bli et av by brettene, liker de ikke.
user156890 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Syns igrunn de fleste banene til BF:V er ganske små og LAME sammenlignet med noen av BF 1942 mapsene, skulle gjerne had et map til BF:V på størelse med "El Alamein", "Gazala" eller noe slikt Men beste mappe til BF:V må bli "Operation Irving", og det øverste mappe på listen som jeg ikke husker hva heter
.tomf Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg synes nykommeren "defense of con thien" er veldig bra. De stilige røyk effektene og variasjon mellom åpne sletter og skog passer mitt i blinken.Jeg synes bybanene kan bli litt uvariert etter hvert. Spesielt servere med bare bybaner har ikke den nyeste patchen så jeg har ikke sett den flaming dart syns jeg er den beste. fordi den har mye kjøretøy og sånt+at jeg elsker sånne maps der det ene laget begynner på en øde øy elns,og må storme med masse kjøretøy. får sånn krigsfølelse av det..
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Det kuleste OFFISIELLE mappet er vel Flaming Dart, men av de u-offisielle er vel Valley Assault KONGEN PÅ HAUGEN! Vet ikke helt hvilke map jeg synes er kjedeligst... BTW: Dimensionx; Det finnes ikke noe Apache i BF:V! Det heter Cobra! Ikke samme produsent en gang!
MrLee Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vanskelig å utpeke den kjipeste banen, men jeg tror jeg må si Operation Irving. Selv med Phantom og helikopter er dette til tider kjedelig. Små områder hvor fienden er, derfor vanskelig å bombe. Hater også hvordan spawnpointa er satt opp. Dessuten er det altfor mye hav, og for lite vann til å utkjempe noe ordentlig slag. Kan tenke meg det er en drittopplevelse og være NWA på den banen... å være NVA på Operation Irving er noe av det kjekkeste jeg veit. Ia Drang Valley som NVA er gøy også. Og Quang Tri utbomba som hel er gøy, samme hvilken side.
Biffer'n Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Du liker å løpe rundt med varmesøkende raketter Mr.Lee? Har selv funnet ut at det kan være virkelig så gøy. Skal teste ut Irving en stund, på NWA's side, og sjekke ut om det er så kjekt som du sier...
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 NVA på Irving er dritgøy. Jeg pleier å ta med meg spawnpointet på en moped og fise rundt hele sjøen, plassere den bak en liten haug, for så å luske i gresset med størstedelen av NVA-laget. Tette by-brett, derimot, er skrekkelig kjedelig.
Superslask Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 [iC' date=12/08/2004 : 03:01] BTW: Dimensionx; Det finnes ikke noe Apache i BF:V! Det heter Cobra! Ikke samme produsent en gang! jeg sa da at det ligna på et apache, at jeg ikke kunne navna på dem.
MrLee Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du liker å løpe rundt med varmesøkende raketter Mr.Lee? Har selv funnet ut at det kan være virkelig så gøy. Skal teste ut Irving en stund, på NWA's side, og sjekke ut om det er så kjekt som du sier... you got me joda det er skiiit gøy... Ufattelig givende å skyte ned cocky amerikanere i phantom/huey gunship...samma om jeg bare får 1 eller 2 kills per omgang...(omtrent eneste som er mer gøy er Phantom kill med 10 shot rifla til NVA )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå