Gå til innhold

forhåndsbestille eller kjøpe i butikken 13.august?


Anbefalte innlegg

lurer på om noen vet hvor det er lurest å forhåndsbestille, vil spillet ligge i postkassa mi 13.august, eller blir det sendt til meg fra butikken 13.august?, i såfall prøver jeg heller å finne en butikk å kjøpe det i den 13.

 

har prøvd alpha versjonen og dette spillet må jeg ha, tidligst 13.august:)

 

noen butikker sender ut spillet til de som har forhåndsbestilt når butikken får spillet og venter ikke til release datoen, men hvilke?

Endret av zulo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke kjøpt Doom III om jeg var deg. Cs er mye bedre og krever mindre. Så om jeg ikke hadde en av de beste skjermene på markedet så hadde jeg ikke kjøpt Doom III men Half-life : Counter-strike istedet.

:dontgetit::roll:

 

Slike poster kan du holde for deg selv fra nå av.

 

Som noen sa kan posten rote. Jeg vet gamesmix.com er flinke til å levere på lanseringsdatoen, men det er kanskje gøyere å stå opp tidlig og løpe til butikken for å finne ut at de ikke har det også lete over halve byen ;)

Lenke til kommentar

jeg må sikkert kjøre 2.4 timer totalt sett for å komme til en butikk som kanskje har den da...kan velge mellom hønefoss og drammen..må kjøre 3 timer totalt for å få tak i spillet i drammen, men der burde jeg klare å finne en butikk,f.eks spaceworld.

 

Posten har en tendens til å rote også. Har ofte sett på pakkesporing at pakken har kommet på postkontoret men de har ikke sendt ut lapp til meg, da har jeg pleid å gå på postkontoret og si at jeg vet pakka er der..da blir de litt sure men så får man som regel pakka..

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke kjøpt Doom III om jeg var deg. Cs er mye bedre og krever mindre. Så om jeg ikke hadde en av de beste skjermene på markedet så hadde jeg ikke kjøpt Doom III men Half-life : Counter-strike istedet.

beste skjermene på markedet? :hrm: whut? er ikke glad i doom3 men og lese manualen til doom er mer underholdende enn CS.

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er verd pengene. Det er skummelt, har bra story og grafikken og innholdet er meget fin. Selv har jeg sittet med det i tre dager nå og bare kommet meg til Site 3. Nær slutten, ja. Men jeg tenkte ikke jeg skulle bruke så lang tid på det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...