Gå til innhold

Ny kategori: "Raseriutbrudd"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser at "Gledesutbrudd" er en fin og artig kategori. Hva med en plass vi kan "blow of some steam"?

Mange ganger blir jeg så rasende av foskjellige grunner at det hadde vært godt å fått utløp for det. Dessuten hadde det vært artig å lese...spesielt at andre faktisk har det kjipere enn deg selv :D .

EDIT: &¤#%# leif i topic :realmad:

Endret av JEG76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden er feilpostet :)

Vet at det er litt diffust og rett og slett enkelt å velge feil, men dette går under tilbakemeldinger til "Forumet" (og forumstyret, om jeg ikke tar helt feil)...

Flyttes!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Skrevet

QUOTE (JEG76 @ 06/08/2004 : 03:32)
Ser at "Gledesutbrudd" er en fin og artig kategori. Hva med en plass vi kan "blow of some steam"?

Mange ganger blir jeg så rasende av foskjellige grunner at det hadde vært godt å fått utløp for det. Dessuten hadde det vært artig å lese...spesielt at andre faktisk har det kjipere enn deg selv :D .

EDIT: &¤#%# leif i topic :realmad:

Støttes!

Strømmen gikk akkurat :hrm::hrm::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

Skrevet

QUOTE (Snabben @ 06/08/2004 : 04:53)
hehe, god ide, men den kom vel nok til og bli overspammet:p

Passe på at den ikke teller mot post counter da hvertfall..

Skulle til å si det samme. Overspamming trenger vi værtfall ikke :)

Skrevet

Er evig nok av +1 spammers her på forumet :shrug:

Støtter heller en omdøping av Gledesutbrudd til Gledesutbruidd & Raserianfall hvis det skulle være nødvendig, men jeg ser ikke behovet for dette egentlig.

Skrevet

Jeg synes egentlig at Gledesutbrudd er en veldig teit kategori. Kunne like gjerne hvert tatt i Søppel. Har hverfall ikke noe behov for en Raseriutbrudd kategori.

Skrevet

QUOTE (Desdichado @ 06/08/2004 : 12:14)
Til raseriutbrudd kan dere vel heller benytte www.forbanna.com?

Begynner vel å bli vel mange emner på dette forumet som drar litt vel langt ut ifra hardware? Trenger vi virkelig flere?

des,OUT!

Enig.. støttes :thumbup:

Skrevet

QUOTE (Cornel @ 06/08/2004 : 03:46)
skriv det heller i notepad og lagre den på skrivebord, også kast den så i papirkruven...

Bill leser den da i allefall.

:ermm: Tog an ikke :whistle:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Støttes. Mye morsommere å høre på hva folk blir forbanna av, enn hva de hopper av glede for.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...