Skogslik Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Ny fangst, postkontoret denne gang: Vlad Tepes - The Return of the Unweeping (Lp) Vlad Tepes - Celtic Poetry (Lp) Vlad Tepes - Into Frosty Madness (Lp) Vlad Tepes - Dans Notre Chute (Lp) Terrorizer - World Downfall (Lp) Lord Wind - Ales Stenar (Lp) Woods of Infinity - Hopplös Väntan (Lp) Vlad Tepes / Belketre - March to the Black Holocaust (Tape) Vlad Tepes - War Funeral March (Tape) Finist - Crosses Shall Burn (Tape)
Need44speed Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 (endret) En stund siden jeg hørte noe særlig på dem, men mener å huske at jeg foretrakk Knife Man. Men sånn er det, man kan ikke være alltid være enige. Men bandet er kult, da sjekk ut bandet ghost mice og! Endret 5. april 2013 av Bork Laser
Vowels Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Terrorizer - World Downfall (Lp) Vlad Tepes / Belketre - March to the Black Holocaust (Tape) Synes Vlad Tepes/Belketre spliten er det eneste bra fra LLN scenen. Hvor kjøpte du den? World Downfall er selvfølgelig enormt kul. Kanskje det feteste grindcore albumet som eksisterer.
Gouldfan Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Skjønner ikke hvorfor Hårek morderator sletter alle meldingene om skivene jeg kjøper. Fikk denne Bare Egil sangen rimelig på bruktsjappa, om man er true Black Metal ekstremfanatist så må man ha denne versjonen.
Anvlaibar Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Wolfkiller, du er den absolutt aller morsomste på hele internettet, vet du det? Ot: Dead Can Dance - Within The Realm Of A Dying Sun Dead Can Dance - The Serpent's Egg £20 for begge fra http://www.vinyl180.com/ 2
""" Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 (endret) World Downfall er selvfølgelig enormt kul. Kanskje det feteste grindcore albumet som eksisterer. Oi, dette var overraskende. Hadde av en eller anenn grunn forventet at ei slik plata skulle ligge ganske langt ned på listen din over grindcore, mens ting som Horrified, Ultimo Mondo Cannibale, Horror of the Zombies, Scum, From Enslavement to Obliteration, A Holocaust in Your Head, Don't Be Swindle osv. skulle ligge ganske høyt oppe. Spesielt de mer punka skivene. Men jeg er selvfølgelig enig i at World Downfall er jævlig bra. Kremskive! Endret 6. april 2013 av Cutman
Tomeito Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 sjekk ut bandet ghost mice og! Aah, visste at det var noe kjent med det bandet. De har spliter med både Defiance, Ohio og ONSIND, begge to ganske fine folk-punk band, hvor ONSIND er mer i Ghost Mices gate
Vowels Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 (endret) Oi, dette var overraskende. Hadde av en eller anenn grunn forventet at ei slik plata skulle ligge ganske langt ned på listen din over grindcore, mens ting som Horrified, Ultimo Mondo Cannibale, Horror of the Zombies, Scum, From Enslavement to Obliteration, A Holocaust in Your Head, Don't Be Swindle osv. skulle ligge ganske høyt oppe. Spesielt de mer punka skivene. Men jeg er selvfølgelig enig i at World Downfall er jævlig bra. Kremskive! Alt du nevner er rimelig kult, men for meg troner Horrified, From Enslavement og World Downfall listen. Nå skal det sies at det er en sjanger jeg ikke hører spesielt mye på. Grunnen til at jeg liker World Downfall så godt er nok pga den er nærme death, noe jeg hører mye mer på. Hvorfor overraskende? :--D Siste innkjøp: Cannibal Ox - The Cold Vein LP Cultes Des Ghoules - Odd Spirituality LP Black Majesty - Baphe Metis tape (trader denne om noen er interessert) Alle Morbid Tunes Of The Black Angels tapene. edit: Ahh, du er VideoGirl brukeren. Stusset over en bruker med over ti tusen poster jeg aldri har lagt merke til før. Må slutte å bytte nick og avatar hele tiden. Endret 6. april 2013 av Vowels 1
""" Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Alt du nevner er rimelig kult, men for meg troner Horrified, From Enslavement og World Downfall listen. Nå skal det sies at det er en sjanger jeg ikke hører spesielt mye på. Grunnen til at jeg liker World Downfall så godt er nok pga den er nærme death, noe jeg hører mye mer på. Hvorfor overraskende? :--D Aha! Da sier det seg jo selv. Hadde faktisk inntrykk av at death metal ikke var helt det store for deg, men at harderer typer punk (crust, hardcore, d-beat osv.) falt godt i smak. Men da skjønner jeg at du setter World Downfall høyest, vøtt. Selv setter jeg nok alt Impetigo har gjort, de tre første Blood Freak-skivene, begge Frightmare-skivene, Bolt Throwers "In Battle There Is No Law!" og Repulsions "Horrified" helt på topp når det kommer til grindcore. Fete greier. edit: Ahh, du er VideoGirl brukeren. Stusset over en bruker med over ti tusen poster jeg aldri har lagt merke til før. Må slutte å bytte nick og avatar hele tiden. Neida. Må variere så ofte som mulig, vøtt.
:utakt Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Enslaved - Riitiir Finntroll - Blodsvept Disse to over ligger på postkontoret og venter. Så var jeg på platemesse i dag, fant i grunn ikke noe jeg hadde veldig lyst på, men kunne jo ikke gå tomhendt heller. Derfor: Marillion - Sounds that can't be made Pagan's Mind - Heavenly Ecstasy
voident Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 (endret) Måtte bite i det sure eple og kjøpe en HMSS utgivelse for første gang jeg også. Voidd - Victim of The Violent Vehicle (12", 165ex, HMSS faenskap). Voidd - Desperate Truth (2CD) Heavy Load - Death Or Glory (12", Japan press) Endret 6. april 2013 av drgz
Vowels Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Haha, synes synd på de som blir hekta på HMSS utgivelser. Litt av en jobb å finne alt.
voident Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 (endret) Skal heldigvis ikke ha alt. Ei heller så mange andre utgivelser egentlig. Ser kun etter noen få utgivelser av studioopptak - orker ikke alle de live-greiene (med mindre jeg skulle komme over noe kule greier til en levelig pris; f.eks. Magnesium-konsertene som har blitt gitt ut er ganske kule). Edit; nye kjøp: Gorgon/Magnesium - Heavy Metal Fever II (7") Sabbat - Satanasword (12", pic-LP) Endret 8. april 2013 av drgz
Vowels Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Panphage - Ursvöl Panphage - Gráðr Neðan Panphage - Nordlandets Dödsande Cave Ritual - Untitled
voident Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Ghost - Infestissumam (12", Scandinavian edition) 1
Perfidus Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 (endret) Ghost - Infestissumam LP(Limited Scandinavian Edition (Clear)) Ghost - Infestissumam CD Var jaggu meg signert og! Endret 10. april 2013 av Perfidus 1
Vowels Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Lurer på hvor mange forskjellige pressinger det albumet der får. Rise Above gikk jo helt av skaftet med Opvs Eponymovs.
""" Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 (endret) Rimelig håpløse greier. Men nyplata er jævlig bra. Det låter både større og veldig mye mer poppa enn debuten, og det kan man like. Til tider veldig mye mid-era Therion på skiva, faktisk, men det kommer best frem i Year Zero. Ghules / Zombie Queen er best. Latterlig kult med surf rock. Endret 10. april 2013 av Cutman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå