Gå til innhold

Vi som skal kjøpe Doom 3!


Anbefalte innlegg

Vil bare vite hvor mange det er av oss som skal kjøpe Doom 3? Si gjerne hvorfor du kjøper det også!

 

Regner med at jeg som de fleste her ikke vil ha noe problem med å skaffe piratversjonen når den kommer for oss dødelige, men Doom 3 og HL2 skal kjøpes uansett! Jeg føler selv at de små hundrelappene er ID og Valve sine! Har ventet så lenge nå, at 15 dagers venting på Doom 3 ikke er noe å klage på for en original!

 

Støtt spillbransjen! Kjøp Doom 3! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal iallefall kjøpe Doom3. Dette fordi jeg tror på å støtte spillindustrien slik at den kan fortsette å komme med fete spill. Jeg har også et håp om at hvis færre og færre laster ned warez-versjoner kan prisene på retail-spill settes ned. Har ingen problemer med å teste ut en warez-versjon men da skal man kjøpe spillet om man liker det. Kanskje jeg tester ut spillet før det kommer i butikkene i Norge, har ikke bestemt meg enda. Men kjøpes; DET skal det!

Lenke til kommentar

jeg har prøvd piratversjonen av doom3 og synes spillet var enormt bra både gameplay og grafikk!

 

det er derfor jeg også skal kjøpe det, fordi jeg ønsker å støtte de som lager slike gode spill!

og det håper jeg andre også gjør, så de som lager gode spill kan fortsette med det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt det på dvdon.com.

 

Hvorfor jeg vil kjøpe det? Fordi jeg liker FPS generelt, fordi det origiale Doom fortsatt står fram som en klassiker med sitt fantastiske gameplay og dystre stemning, fordi spillet ser svinaktig lovende ut og fordi jeg syns det er kult å ha gode originalspill i hylla mi. :)

Lenke til kommentar

Bra mange skal kjøpe spill :) (Det burde vært en poll her :hmm: )

 

Hadde pirat versjon av warcraft 3, men lettet samvittigheten da Elkjøp solgte det for 60,- hehe... What? Jeg endte jo opp med å kjøpe det! :p

 

Har helt sluttet å laste ned spill og oppfordrer andre til å spare litt lommepenger å kjøpe orginalt, ikke fordi ID software kommer til å gå konk eller selge seg men fordi det er det riktige å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...