Gå til innhold

Doom3 går smooth med r9800pro asa


evgeny

Anbefalte innlegg

Fikk min doom3 igår og må si jeg er overrasket over ytelsen med r9800pro 128mb kortet mitt. Se signatur for cpu og resten av hardware. Jeg spiller på 1024 og high quality og det går kjempe bra. Jeg spilte også på ultra high og enda høyere oppløsning som gikk kjempe fint også. Dette var et bra spill må jeg si spesielt grafikken og lyden er utrolig men selve gameplayet kan bli litt ensformig. Men så har jeg bare spilt i 5 timer så overraskelesen venter kanskje på meg?

Hvordan gikk spillet på deres pc? gi også synspunkter om spillet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er har ikke Doom 3 kommet hit ennå? :whistle:

Folk laster det ned og "skryter" av at de har det med slike poster som dette.

Selv om alle andre like poster har blitt stengt og advarsler har blitt delt ut er det fortsatt enkelte som ikke skjønner at prat om spille som ikke "finnes" enda er uønsket.

Rett og slett idiotisk av trådstarter...

Lenke til kommentar

D3 skulle vist bli sluppet idag i USA, så med mindre posten derifra kommer seg over på et par timer så har han nok hentet D3 fra nettet som altfor mange andre!

 

Når skal folk lære....

 

EDIT: Datoer som går i surr. 2. i dag, D3 release i morgen..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
D3 skulle vist bli sluppet idag i USA, så med mindre posten derifra kommer seg over på et par timer så har han nok hentet D3 fra nettet som altfor mange andre!

 

Når skal folk lære....

Om ikke Doom var kommet ut enkelte plasser hvordan kan det være på nettet da...Bare en tanke!

Pressings folka / en uærlig som jobber ved distributøren?

Lenke til kommentar
D3 skulle vist bli sluppet idag i USA, så med mindre posten derifra kommer seg over på et par timer så har han nok hentet D3 fra nettet som altfor mange andre!

 

Når skal folk lære....

Om ikke Doom var kommet ut enkelte plasser hvordan kan det være på nettet da...Bare en tanke!

Dessuten fikk jo 'nirv' kjøpt spillet fra Bestbuy i den 30. eller muligens før.

Lenke til kommentar

Herregud, hvorfor skal alle begynne å skrike "HAN HAR SIKKERT LASTET DET NED; STENG TRÅDEN!"?

 

Kan ikke folk bare prate om spillet og hvordan det kjører, det er tross alt noen av oss som skal basere maskinkjøp ut i fra hva slags ytelse Doom3 gir, så da er det jo kjekt å høre hva flest mulig sier. Om en har doom3 i dag, kan det var originalt.

 

Skal vi kanskje begynne å stenge poster fordi vi tror noen har deler i maskinen som har blitt stjålet fra noen, eller om en skriver på et tastatur som ble stjålet på TG?

 

La nå disse doom3 trådene være i fred!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...