Gå til innhold

Doom3 går smooth med r9800pro asa


evgeny

Anbefalte innlegg

Hmm... Noe sier meg at du synes en FPS på rundt 20-30 er "spillbar" :hmm:

Forskjellen mellom 9800pro og 9800Xt er 5% ytelsesbedring

 

Forskjellen mellom 9800XT og X800XT er 5% ytelsesbedring

 

DVS

 

X800XT er bare 10% bedre enn 9800pro og derfor så er det med stor sannsynklighet at det er ganske liten merkbar forskjell på kortene når det spilles f.eks Doom3.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, hvorfor skal alle begynne å skrike "HAN HAR SIKKERT LASTET DET NED; STENG TRÅDEN!"?

 

Kan ikke folk bare prate om spillet og hvordan det kjører, det er tross alt noen av oss som skal basere maskinkjøp ut i fra hva slags ytelse Doom3 gir, så da er det jo kjekt å høre hva flest mulig sier. Om en har doom3 i dag, kan det var originalt.

 

Skal vi kanskje begynne å stenge poster fordi vi tror noen har deler i maskinen som har blitt stjålet fra noen, eller om en skriver på et tastatur som ble stjålet på TG?

 

La nå disse doom3 trådene være i fred!

Så utrolig enig at du aner ikke!!

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor skal alle begynne å skrike "HAN HAR SIKKERT LASTET DET NED; STENG TRÅDEN!"?

 

Kan ikke folk bare prate om spillet og hvordan det kjører, det er tross alt noen av oss som skal basere maskinkjøp ut i fra hva slags ytelse Doom3 gir, så da er det jo kjekt å høre hva flest mulig sier. Om en har doom3 i dag, kan det var originalt.

 

Skal vi kanskje begynne å stenge poster fordi vi tror noen har deler i maskinen som har blitt stjålet fra noen, eller om en skriver på et tastatur som ble stjålet på TG?

 

La nå disse doom3 trådene være i fred!

Les rettningslinjene, så vil du se at under punkt 8 så står det noe om oppfordring til piratkopiering.

 

At dette er en originalversjon er så lite sannsynlig som det går ann. Greit, NOEN butikker har ulovlig begynt å selge Doom 3 til massene. Men disse butikkene holder til i USA, og posten derifra går minst 3 dager med mindre du ikke betaler for express leveranse som koster over 50$. Meget lite trolig at noen gjør det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hmm... Noe sier meg at du synes en FPS på rundt 20-30 er "spillbar"  :hmm:

Forskjellen mellom 9800pro og 9800Xt er 5% ytelsesbedring

 

Forskjellen mellom 9800XT og X800XT er 5% ytelsesbedring

 

DVS

 

X800XT er bare 10% bedre enn 9800pro og derfor så er det med stor sannsynklighet at det er ganske liten merkbar forskjell på kortene når det spilles f.eks Doom3.

 

:thumbup:

:roll:

du er morsom du

Lenke til kommentar
Hmm... Noe sier meg at du synes en FPS på rundt 20-30 er "spillbar"   :hmm:

Forskjellen mellom 9800pro og 9800Xt er 5% ytelsesbedring

 

Forskjellen mellom 9800XT og X800XT er 5% ytelsesbedring

 

DVS

 

X800XT er bare 10% bedre enn 9800pro og derfor så er det med stor sannsynklighet at det er ganske liten merkbar forskjell på kortene når det spilles f.eks Doom3.

 

:thumbup:

:roll:

du er morsom du

Takk for det :hmm: ....går bare ut ifra de fakta jeg ser på de testsidene som tester kortene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Herregud, hvorfor skal alle begynne å skrike "HAN HAR SIKKERT LASTET DET NED; STENG TRÅDEN!"?

 

Kan ikke folk bare prate om spillet og hvordan det kjører, det er tross alt noen av oss som skal basere maskinkjøp ut i fra hva slags ytelse Doom3 gir, så da er det jo kjekt å høre hva flest mulig sier. Om en har doom3 i dag, kan det var originalt.

 

Skal vi kanskje begynne å stenge poster fordi vi tror noen har deler i maskinen som har blitt stjålet fra noen, eller om en skriver på et tastatur som ble stjålet på TG?

 

La nå disse doom3 trådene være i fred!

Så utrolig enig at du aner ikke!!

cut the crap, foreløpig så er det ikke en eneste person i norges som har skaffet seg spillet på lovlig vis..

(vel, eksisterer sikkert unntak hvor foreldre nettopp har kommet hjem fra usa, samt gamer.no som sikkert har fått sin kopi)

spillet ble ved en "feil" lagt ut for salg den 29, postgangen er ikke så rask..

Lenke til kommentar

Det er utrolig hvor mye tåpelig osm kommer opp på en slik tråd....unødvendig irritasjon og diskusjoner LAANGT utenfor det som topicen egentlig gjelder.....

 

Hele denne tråden var basert på en person som ville si hvordan hans skjermkort taklet Doom3 spillet, å så er helvete løst her der alle skriker "oppfordring til piratkopiering...steng tråden" osv osv osv osv.....begynner å bli temmelig lei dette med folk som ikke klarer å skrive annet enn ting som egentlig ikke har noe med denne tråden og gjøre :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Problemet er at det er for mange "Mini moderatorer her".

problemet er vel heller at noen har et behov for å skryte over at de har fått tak i doom3

Lenke til kommentar
Så lenge ikke trådstarter nevener "WAREZ" så har du egentlig ikke en dritt med hvor han har fått det!

 

Rett og slett frekt er det!

 

Få deg et liv mann! :wallbash:

Svært så saklig du var da. Hvis du virkelig ikke klarer å se hvorfor jeg og andre er svært tvilsomme til slike poster så foreslår jeg at du får opp øya.

Etter at piratversjonen ble sluppet på nettet har det flommet over med slike poster både her og andre plasser og jeg er dritt lei av folk som skryter av at de har nedlastet en piratversjon! Det fører bare til at enda flere gjør det som igjen fører til enda værre salgstall. Mange sier at de kommer til å kjøpe det når det kommer ut, men i virkeligheten så er det bare en brøkdel av disse som faktisk gjør det!

 

Om jeg tar feil så skal jeg selvfølgelig være kjapt ute med en unnskyldning, men da skal jeg ha et bevis på at trådstarter faktisk har kjøpt spillet!

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fyren har ulovlig versjon, er ikke skrytende warezfolk som irriterer meg, er mer dere som spammer ned enhver doom3-tråd med whine som irriterer meg. Virker nesten som dere er sjalu på at andre har det. Bare slutt å klag, la hw.no admins bestemme hva som skal stenges og ikke.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er helt på vidda nå.. men jeg syns å mimre at en tysk kar jeg kjenner gjennom online spilling sa at det kom 2 versjoner av doom.. der den ene versjonen var "sensurert". Noen som vet noe om dette??

Kan godt tenkes når det gjelder Tyskland. De er litt sære på sånt.

 

Hørte om et annet spill(Half-Life?) hvor blodet var gjort om fra rødt til grønt, og de man skjøt på var roboter istedenfor mennesker i den tyske versjonen.

 

Men Tyskland er Tyskland da. Blir vel dubbet også vil jeg tro(ikke at det er så mye dialog i DOOM III antagelig, men...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...