Gå til innhold

R.I.P Sov godt!


_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

idag har det faktisk ikke vært noen dødsulykker i maskinen min. Kanskje pga det regner ute og da "sover" dem... tar det med ro... har ikke sett en eneste en idag.

 

Kanskje dem har lært at det ikke er noe godt å prøve å komme seg igjennom ei vifte som har en hastighet på 2400RPM.

Lenke til kommentar
Fikk en veps i pc'n  :no:  Blei sugd ut av den ene bakvifta, satt fast på veggen  :ermm:

satt fast på veggen? :whistle: fik nesten latterkrampe da jeg leste den... var den som skutt ut av en kanon da eller? :p

Jupp, vifta gåt temmelig fort rundt, litt rart at den ikke knuste vepsen da :ermm: Men seriøst, det smalt heftig da vepsen traff veggen, må sikkert være en sånn panserveps eller no, for den lå og rista lenge etterpå, satt og studerte den en stund, den prøvde tilogmed å stiukke pekefingern min, så jeg tok bordlampa og grillan :devil::hm:

Lenke til kommentar

"Langbein" er et insekt / døgnflue som ofte kalles Høyhest, og som i sene sommerkvelder tiltrekkes av lyset. De er fullstendig ufarlige, men kan være litt irriterende når de flakser rundt skjermen din, enn si finner veien inn i en drepende vifte.

 

Edit: Good grief, her var det visst mange som svarte før meg! :blush:

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...