Gå til innhold

R.I.P Sov godt!


_tHokA_

Anbefalte innlegg

Søndags kveld gikk det galt da Herr langbein skulle ta seg en fly tur. Etter at den passerte kabinett vifta som sitter på sidedøren så ble den sugd inn i kabinettet. Mørbanket og ikke helt OK prøvde den å komme seg ut. Den fløy oppover, men der var det også en annen vifte som sugde den stakkars langbeinen ut. Den kom ikke så langt. For den ble sittenes fast bak i kabinett fangrillen hvor den lå med kroppen inntil vifte bladene.... Livet til den stakkars langbeinen var ikke til å reddes.

 

 

 

Får håpe du har det bedre i himmelen. Og si til dine venner at dem skal holde seg unna datakabinett. Det er så kjedelig og tørke hovedkortet for døde dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehehe :p

 

RIP langbein! for å unngå disse unødvendige drapene i frammtiden kan dere jo montere filter på viftene deres! unngår forresten også støv i maskina da.. ;)

Missforstå meg rett, ser jeg en mygg komme flygende er jeg den første til å kobble opp den største vifta på hybelen min for å så springe etter mygga med den! men poenget mitt er der ennå, filter er digg :w00t:

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Haha.. eksakt det samme skjedde med en langbein hos meg.. fløy rundt en stund på rommet mitt for dagen etter å ligge død inne i kabinettet mitt ^^

hmmm.. er det mulig at langbeinforsvaret prøver å angripe pc'er verden rundt, for å prøve å få folk til å komme ut, for dermed gjøre det eg gjor ofte før i tida.... plukke opp langbein (eller sprellemann som eg kalla dei da..) og ta av ett og ett bein, og avslutte med å plukke av en vinge for så å la sprellisen prøve forgjeves å stikke av....

det var en teori..

den andre er at de har lest om datavirus, og dermed prøver å frakte inn virus inn i maskiner rundtomkring.. kan jo vere det da... :roll:

Endret av The Helper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...