Gå til innhold

Grøftefyll eller innefyll? (store bilder)

Equerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt dere klarer A kontrollere fylla :roll: Nei, DET ER IKKE KULT A DRIKKE SEG SA DRITA AT DU IKKE HUSKER NOENTING OG HAVNER ANYWHERE. Voks opp og drikk med mAte :nei:

Skrevet
Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder.

Gruppe-anal fukting i et lite badekar med en svenske

Thihi. ;)

Jeg hadde forresten blitt forbanna hvis noen hadde lagt ut sånne bilder av meg på et forum.

Skrevet

Vil bare minne dere på at med mindre han fyren som var "midtpunktet" på de bildene ikke godtok at du publiserte dem, er det en handling som strider mot norsk lov. Saken er tatt opp internt allerede.

Skrevet
Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder.

Men du gjorde det riktige :yes:

De ligger i cachen min. Kansje jeg skal legge de ut i tråden igjen? :D

Skrevet

Mulig jeg forandrer mitt synspungt.. Om "kameraten" min bar meg hjem for å så ta homobilder av meg, ville jeg heller sovet i mitt eget oppkast i grøftekanten.

Skrevet
hvor er bildene ? ????

Bildene er fjerna. De er ulovlige i hht. norsk lov da det er forbudt å publisere bilder der privatpersoner er i fokus uten avbildedes samtykke

Jeg rakk dog å se bildene og er enig med Loffelur; heller sovne i ei grøft. På den annen side kunne jeg har silt ut hvilke venner som var "ekte" og ikke....

Skrevet

Eg ble antastet og "voldtatt" forrige gang eg var på fest av venner. :(

Det var 2mot meg og eg var såpass full at eg ikke hadde styrke til å gjøre noe særlig motstand. Det ble tatt bilder. :cry:

:no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...