Gå til innhold

v 1.1 Respons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du den nye patchen??

Er dei nye tinga kule?

Er justeringene bra?

Er mange bugs fjerna og har det komme mange nye bugs?

Gode maps?

Hva synes du?

Venter på spille, kommer i posten.

Gleder meg til å teste det nye scout hellikopteret.

Sikkert fin til å plage små NVA infanterister med :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt er så sinnsykt mye forbedra! Begynn å laste ned patchen NÅ, siden den tar 130mb!!!!

Med den størrelsen sier det vel seg selv hvordan patchen er! :yes:

_MASSE_ bug-fixes, i tillegg til èt nytt map, 2 nye kjøretøy (heli) og en stasjonær M60...

Denne patchen gjør spillet ENDA bedre enn før! Og spillet har alltid vært bra! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=29/07/2004 : 18:00] Alt er så sinnsykt mye forbedra! Begynn å laste ned patchen NÅ, siden den tar 130mb!!!!

Med den størrelsen sier det vel seg selv hvordan patchen er! :yes:

_MASSE_ bug-fixes, i tillegg til èt nytt map, 2 nye kjøretøy (heli) og en stasjonær M60...

Denne buggen gjør spillet ENDA bedre enn før! Og spillet har alltid vært bra! :thumbup:

Gleder meg villt :yes:

Skrevet

Ja kan ikke akkurat si meg misornøyd, men så mye forskjell kan jeg heller ikke si at jeg føler ;) De nye helikopterene var jo greie nok, men ikke noe super greier. Den nye banen var tøff, men det finnes helt klart bedre. Og så var det jo endel bugs som ble fikset da :cool:

Alt i alt veldig fornøyd :) (gleder, meg ekstremt til WWII modden :cool: )

Skrevet
(gleder, meg ekstremt til WWII modden :cool: )

Pass på eller så kommer Croyfer å pirker på deg! Han mener at modden ikke heter det!

Han mener at den heter "vietnam-mod til '42 "...Hva nå enn det betyr...

Skrevet

DICE gjorde jo ingenting for å løse problemet med mangelen av US anti-air på Operation Hastings og de to nye helikopterne finnes kun på det nye brettet.

Skrevet
DICE gjorde jo ingenting for å løse problemet med mangelen av US anti-air på Operation Hastings og de to nye helikopterne finnes kun på det nye brettet.

Det er da Jeeps der: M.U.T.T

Disse har da fått heatseeking. Holder ikke dette?

Skrevet
[iC' date=29/07/2004 : 18:34]

Pass på eller så kommer Croyfer å pirker på deg! Han mener at modden ikke heter det!

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det...

Det er maps til BF:V som omhandler BF'42-maps i BF:V-stil =)

Skrevet

Det er da Jeeps der: M.U.T.T

Disse har da fått heatseeking. Holder ikke dette?

Er ikke MUTT i hovedbasen til US på Operation Hastings.

Skrevet
[iC,29/07/2004 : 18:34]

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det...

Det er maps til BF:V som omhandler BF'42-maps i BF:V-stil =)

FEIL :nei:

Det er en mod, med alt det innebærer, våpen skins osv. mapsene er basert rundt stillehavs slagene ;)

Skrevet

driter vel i om man vil kalle d en mod eller ikke... gleder meg uansett, og håper BF.no avser en liten server i en kort periode for og sjekke interessen...

Skrevet
synes det nye heliet til US flyr for sakte..det skulle jo egentlig ha gått mye fortere

Littlebirds går ikke så fort! jeg syntes det var ganske realistisk styring på det, jeg!

Fryktelig sensitiv styring, men den er realistisk fordi! :yes:

Skrevet
når kommer den nye modden?

gleder meg som en liten unge. ;)

Hehe...

Te Topic.... Patchen ser veldig bra ut, økt fire rate på AK'n litt, som var litt for lav? Skjønner allikevel ikke helt hvor de 139MB'ene ble av... Var da ikke så mange fixes og additions?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...