Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt fra monstersalget til play.com. Hvorfor blir ting så dyrt når det er så billig?

Andrew Wallers American Pie Presents: Beta House (2007), £7,99

Steven Speilbergs E.T.: The Extra-Terrestrial (1982), 2disc, £7,99

Timur Bekmambetovs Nochnoy dozor (2004), 2disc, £7,99

Ryan Littles Saints and Soldiers (2003), SE Steel Tin Packaging 2disc, £7,99

Frank Miller og Robert Rodriguezs Sin City (2005), Re-Cut & Extended Collector's Edition Steelbook, 2disc, £7,99

(Hadde bare den gamle kinoversjon-releasen)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Gi deg, samlingen må jo være komplett, selv om den bare er dritt. Når jeg kom inn på forumet for lenge, lenge siden (og trodde jeg var mer eller mindre ekspert på film fordi jeg hadde over hundre DVDer) utropte jeg meg selv som den store forkjemperen for teite ungdomskomedier. Prompehumor er morsomt, om ikke så smakfullt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis du har alle de andre filmene, så tilgir jeg deg. For det stemmer at samlingen må være komplett. Selv unngår jeg å kjøpe en eneste i serien.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme greia. Pga at jeg først hadde 1ern og 2ern, endte jeg opp med å kjøpe 3ern. Når 4ern kom kunne jeg liksom ikke bare se på og late som at jeg ikke hadde de 3 første, så det ble til at jeg kjøpte den også. Så kom den dere Naked Mile filmen, så plukka jeg med meg den. Og nå må jeg vel bare kjøpe den siste også. Jeg har sett den. Og den er dårlig. Men er et par fine damer der, så jeg får kose meg med dem og det er jo en eller annen vits å le av.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg en filmsamling uten "American Pie", "Van Wilder" og "Porky's" mangler essensiell humor. Monty Python skal kanskje legge grunnlaget, men nord-amerikanerne bør få fylle ut sin fortjente del av tilgjengelig hylleplass, og da ikke bare med "Blues Brothers" og "Animal House" :)

 

EDIT: 1-erne av de tre førstnevnte, riktignok, mange av oppfølgerne kan greit hoppes over.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Jeg må få opprettet en eller annen fom for helge-sperre på nettbutikker. Det forsvinner alt for mye i stunder jeg kjeder meg litt:

Fra play.com:

Leo McCareys Duck Soup (1933), £4,99

F.W. Murnaus Sunrise: A Song of Two Humans (1927), Masters of Cinema, £14,99

Billy Wilders Stalag 17 (1953), £6,99

Milos Formans Amadeus (1984), DC 2disc, £4,99

 

Fra Amazon.com

Milos Formans Amadeus (1984), theatrical version, $13,99

Brad Birds The Incredibles (2004), 2disc CE, $19,99

+ $8,97 i frakt

 

Om ikke annet, så får jeg ihvertfall fylt ut littegrann på twofifty-listen min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...