Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg hadde hatt et system gitt. Har vel en fast grense på 2000 per måned jeg kan bruke men ender fort opp med mer enn det. Må ta meg skikkelig i nakken snart, har brukt 6-7k hittil i år :x Tror neste dvd-relaterte innkjøp her i gården blir hyller til å ha de i hehe..

 

Vet det hoper seg opp, og bunken begynner å bli stor med filmer som ikke får plass i hyllene.

Skummelt, og man får ikke sett alt man kjøper heller, og når man er sliten og vil slappe av så er selvsagt alle filmene i samlingen for kjedelig eller preget av impulskjøp etter dagsformen forrige uke da man bestilte dem. Av typen nei i dag fikk jeg så lyst til å begynne å se Fellini filmer, så jeg bestiller 10 stykker med det samme, eller Bergman, Allen, eller innfall som jeg skal ha alle filmene Bill Murray spiller i, eller Marilyn Monroe feks.

 

Det sistnevnte bestillte jeg faktisk forige uke heldigvis fikk jeg slettet noen av ordrene på play.com dagen etter når ettertenksomheten fikk meg til å tenke at jeg kanskje kunne bli lei av å se Marilyn 15 filmer hvor Marilyn spiller dum blondine og vrikker med hoftene, alikevel skal jeg innrømme at jeg ikke mangler så veldig mange av filmene hennes i samlingen min.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Hos Elkjøp;

Lock Stock & Two Smoking Barrels 59,-

 

Hos Free Record Shop;

The English Patient

Notting Hill

Big Fish

Le Fabuleux Destin d` Amelie Poulain

 

4 for 300,-

 

Hos Scene 1 (Mix);

The Pianist 99,-

Remember The Titans 99,-

Nuovo Cinema Paradiso (Dobbel disc de luxe utgave, directors cut & original ver.) 99,-

Wo Hu Zang Long (Crouching Tiger Hidden Dragon) 99,-

Lenke til kommentar
Memento og Alien Collection til kr 99,50 per stykk på platekompaniet.no

Første gang jeg bruker nettbutikken til Platekompaniet og jeg er svært positivt overrasket over leveringstiden! Jeg bestilte tirsdag kveld, bestillingen ble bekreftet og sendt onsdag - og jeg har pakken i hånda på torsdag! Jeg hadde forberedt meg på mandag eller fredag hvis jeg var heldig ;) Slal nok benytte meg mer av platekompaniet.no i fremtiden.

Lenke til kommentar

Star Trek 1 - The Motion Picture (Director's Ed.) (2 Discs)

Star Trek 2 - Wrath Of Khan (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 3 - The Search For Spock (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 4 - The Voyage Home (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 5 - The Final Frontier (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 6 - The Undiscovered Country (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 7 - Generations (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek 8 - First Contact (Spec. Ed.) (2 Discs)

Star Trek: Nemesis - Special Edition (2 Discs)

 

Alle filmene kjøpt på Play.com til £4.99 pr. stk. Den observante leser ser at Star Trek 9 - Insurrection ikke er på lista. Av en eller annen grunn hadde jeg den allerede, og den ligger fremdeles i plasten sin. Så det blir vel noen Star Trek dager når det lir på.

Lenke til kommentar
Memento og Alien Collection til kr 99,50 per stykk på platekompaniet.no

Dette tilbudet gjelder ikke i butikken?

Det er jeg usikker på. Vet butikkene har hatt Back to the Future-trilogien og Jurassic Park-trilogien til 99 kr, men jeg har ikke sett Alien-samlingen i butikken. Dette er sikkert avhengig av hvilken butikk du går i, så du må nesten bare gå å se.

 

Endring:

 

Kjøpte Once Upon a Time in the West, Cast Away og Catch Me if You Can på Musikkverket på Finnsnes idag. 3 for 200 kr.

Endret av Shadowlands
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...