__Lars__ Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (ja). -MMS: (ja). -GPRS: (ja). -WAP:(ja). -Kalkulator: (ja). -JAVA:(ja). -Email klient:(ja). -Spill:(ja). osv... Form: -Fasong: vanlig -Vekt: passe liten -Antenne intergrert antenne Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1500 og 4000 kroner til rådighet. skal egentlig ha med abonnement, men dette blir prisen den er ca verdt uten abonnement. Diverse: -Merke: Har tenkt litt på Sony Ericsson T630, -Kamera: ikke viktig, men tar gjerne ett kamera -Videokamera: ikke viktig, men tar gjerne ett kamera -Symbian: nei -Triband:ja -Infrarød port:nei -Bluetooth: ja -Minne: litt minne hadde vært fint, et par hundre sms, og noen mms og bilder (ca 30?) -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: nei -Radio: nei -Wlan: nei -3g(UMTS): nei -Batterilevetid: Viktig -Primærbruksområdet: Bruker mest SMS og litt ringing, men har lyst til å utnytte mer fancy funksjoner på nyere telefoner. Takk for all hjelp! Endret 27. juli 2004 av __Lars__
__Lars__ Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Skrevet 27. juli 2004 har jo egentlig ikke tenkt meg en kanskjelltelefon, og den er jo veldig lik T630 som jeg har foreslått selv.
EinarEriksen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Liten brainstorming: Har du sett på Siemens 65-serien? Du får jo en S65 får den prisen Ellers er vel T630 et godt forslag det, men hva med K700i som du også får for den prisen? Eller Nokia 6230, men "størrelse på skjerm: stor" slo vel litt feil. Eller Nokia 6600 Hva med LG? G7100 eller noe i den duren.. Regner med at der du sier "nei", er det vel heller ikke å forakte at telefonen har det . Dette gjelder f.eks. angående minnekort.
2bb1 Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Da er Sony Ericsson K700i den perfekte telefon. Den har alt du ber om + masse meir... Hvis du kjøper den over nettet (komplett.no) koster den 3395 kr. Jeg vet ikke hva den koster i butikken, men det er sikkert ikke så stor forskell... Endret 27. juli 2004 av 260202
__Lars__ Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Skrevet 27. juli 2004 jeg må si at jeg liker Siemens S65 veldig godt jeg, den har jo veldig bra kamera og minnekort, SE K700 har dårligere kamera, og musikk har jeg iPod til. Noen som har funnet S65 til en god pris med abo?
B4stian Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 k700i er grei den, men var ikke batteri viktig?? hvis det er t630 tingen..
__Lars__ Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Skrevet 27. juli 2004 kan ikke skryte så mye av batteriet på siemenst s65, 6 timer tale og 250 timer standby, men spørs hvor viktig det er når det blir dobbelt så mye som telefonen jeg har nå har på papiret.
Big-Boy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Da er Sony Ericsson K700i den perfekte telefon.Den har alt du ber om + masse meir... Hvis du kjøper den over nettet (komplett.no) koster den 3395 kr. Jeg vet ikke hva den koster i butikken, men det er sikkert ikke så stor forskell... Helt enig
__Lars__ Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 da står det vel egentløig mellom SE K700 og Siemens S65 MP3 og Radio vs. Bra kamera og minnekort hovedsakelig, og siden jeg allerede som nevnt har dekket behovet for musikk, men ikke kamera faller nok avgjørelsen på S65. Ingen andre store forskjeller vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå