Gå til innhold

Noen som drikker smuglersprit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skulle hatt pratet med noen som pleier å kjøpe smuglersprit. Kjenner du noen? De bør komme fra romerike. Det er til ungdomssidene i Romerikes Blad. Setter stor pris på all hjelp!

Hilsen Kaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel hvis du først får tak i smuglersprit tviler jeg du blir noe glad i å drikke den mens du er beskymra for å bli blind :)

Skrevet

Om jeg ikke har missforstått, så tror jeg poenget er at hun skal lage et intervju med en som pleier å kjøpe smuglersprit, ikke at hun vil komme i kontakt med en for å kjøpe drikke.

(Eller er det en dekkhistorie? :p)

Skrevet
Smuglersprit og HB er tull

Teknisk sprit er mye bedre og sikrere (smaker ikke så gale heller);)

Word. Svart Smirnoff 50% og oppover er tingen.

Skrevet
Smuglersprit og HB er tull

Teknisk sprit er mye bedre og sikrere  (smaker ikke så gale heller);)

Word. Svart Smirnoff 50% og oppover er tingen.

Er det ikke blå som er

50% a?

Skrevet

Jeg drakk smugler spritt i går :blush: Var redd for at det skule være metanol, men.. Gikk bra, kan fortsatt se :) Er skummelt det med smugler sprit, kan jo aldri vite. Men tviler på at et gammelt ektepar fra vietnam selger smugler sprit. Tror heller det er noe de kjøper fra danmark og nedover. Men tror det var siste gang jeg risikerte å bli blind.

Tenk da, pc-en og alt kunne jeg jo hivd ut av vinduet da.

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Folk som drikker smuglersprit nå er idioter, IMO. Når folk dør av å drikke sprit de har kjøpt på tiliterskanner, er det bare "naturlig utvalg" i praksis. Risikere livet for å spare en hundrings, mens folk som gjør det samme dør i beste sendetid? Hallo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...