Rampage Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Det er en video av noen som tydeligvis ikke har rent mel i posen Ikke helt rent nei
Saftis Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Cheatere er ofte missforstått i barndommen, de har en slags vilje om å hevde seg over andre. Går det ikke den legale veien, tyr de til cheat. Akkurat som naskere, klarer de ikke tjene nok penger til noe de ønsker seg, stjeler de det. The easy way! (ps: tar absolutt ikke alle under en stein da) Wow, slående psykologisk analyse der. Forresten er det ingen analogi mellom de to eksemplene du presenterer.
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Er det virkelig INGEN som GIDDER å forklare hva denne cheaten gjør, som gjør den så morsom? Jeg har lagt av en ED på at jeg for alltid skal være tro mot PC'n min, og ALDRI bruke cheats! Vel, teit må det bare høres ut, men det er sant! hehe...*ler litt for seg selv* Noen som kan forklare? PLEASE???!!! EDIT: Jeg lastet den ned, for å sjekke om det fulgte med noen bilder eller noe slikt, men jeg fant ut at det var en video! Praktisk løsning på å se måten cheaten fungerer! MEN! Trådstarter bør skrive det i den første posten, at det er en VIDEO, og ikke ei fil, eller lignende som skal brukes til cheaten! Endret 27. juli 2004 av MeTa][iC
Uxzuigal Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Nå spiller ikke jeg CS, men forstår ikke hva som er så morsomt med dette? Mulig det er litt for internt for meg men..
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Nå spiller ikke jeg CS, men forstår ikke hva som er så morsomt med dette? Mulig det er litt for internt for meg men.. Poenget er at noen folk cheater slik at UANSETT hvor de skyter, så treffer de RETT i huet! Og denne karen's cheat gjorde til at han sprella som en gal, og folk ser øyeblikkelig at han er en cheater... Så gøy synes ikke akkurat jeg heller at det er....
Uxzuigal Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters!
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? )
Litraphy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 [iC' date=27/07/2004 : 03:45] ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? ) Poenget hans var vel det at det ikke er mange cheatere NÅ. Ikke om 5 år. Er da vel ikke nødvendig å vri og vende på det folk sier.
ASDASDKL2131 Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 03:45] ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? ) Poenget hans var vel det at det ikke er mange cheatere NÅ. Ikke om 5 år. Er da vel ikke nødvendig å vri og vende på det folk sier. Og du missa helt poenget hans du da? Når CS var såpass nytt og, var det da mye mindre cheats tilgjengelig der også.
viranth Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Dere har ikke tenkt på at noen cheater fordi de kan? Det er morsomt å ødelegge for andre? Det er greit for meg at noen gjør og vil dette, for jeg gjør det gjerne selv, men problemet er at de som laget spillet tar cheating så lite seriøst. Mitt inntrykk av Valve er at de ikke tar cheating i CS seriøst nok, det dukker opp nye cheats hele tiden og det virker som det aldri vil slutte. Sluttet å spille CS for rundt 4 år siden =)
LoS Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Alle som ikke gidder å laste ned: Det er en film. Ikke noe du legger inn og tester selv. edit: skøyal er den og, jeg vil også være så god med såpass høy sens Endret 27. juli 2004 av LoS
Piratpjokken Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Fullstendig idiotisk!!! SYKT!! Endret 27. juli 2004 av jalla`n
Trafalgar Law Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Det er vel en del FLERE som spiller CS også da, iforhold til UT. Det er vel ikke så rart det er flertall med cheatere da? + det er et eldre spill, så det har blitt laget flere cheats osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå