Gå til innhold

Er Half-Life verdt å spille gjennom nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half Life er et genial spill, det burde prøves. Husker jeg spilte det på 166 mhz min for 5 år sida.. Tror ik jeg har hatt det så spennende med et pc spill før. Langt stort spill med mye skummelt.. Eneste som jeg synes er dårlig med HL er episode 13-14 og utover, da du kommer ut i rommet. Der blir det så kjedelig, vet ik hvorfor.. Likte det bare ikke. Men før du kommer dit, er spillet konge!!..

Lenke til kommentar

Half-Life 2 spillets essens lå i å løpe rundt i Black Mesa! Jeg elsket dette forskningskomplekset. Desverre kom xen, men en idiotisk boss og omgivelser som ikke var noe særlig å si "wow" til. Det ble rett og slett en skuffelse. Men Half Life er såpass bra i resten av spillet, at jeg tolerer det...

Lenke til kommentar
Half-Life 2 spillets essens lå i å løpe rundt i Black Mesa! Jeg elsket dette forskningskomplekset.

Ja, mulighetene for varierte og spennende steder er utrolige når utviklerne har et slikt sted og basere hendelsene på....derfor jeg lurer på hvordan HL2 blir. Kommer til å savne Black Mesa!

 

Synes hele spillet var genialt. Noen hevder alien-levlene var dårligere, og dette stemmer kanskje, men de gav ihvertfall litt mer variasjon. Problemet jeg ser med de levlene var at det kanskje var litt for mye av dem...å komme dit og se litt og få et inntrykk av verdenen var bra, det gav spenning....men kanskje de avslørte for mye slik at det heller førte til et "avbrudd" av proggresjonen og virket mot sin hensikt.

 

Men uansett et fantastisk spill som fortjener minst en årlig gjennomgang! :yes:

Lenke til kommentar
Pøh. Slutten var også topp, kanskje med unntak av sluttbossen. Elsket hele ideen med at du faktisk fikk dra til Xen. Skjønner ikke helt hva som var problemet med dette.

jeg la fra meg half life 1 for noen måneder siden, uten å ha gjennomføret hels spillet, er sluttbossen en sånn stor flyvende ting med en metallting opp i baken? det er dit jeg kom før jeg gikk lei :hrm:

Lenke til kommentar
Synes Half-Life var utrolig bra, men synes nesten Opposing Force var bedre. Måten de flettet den storyen inn i den gamle var så kul og de nye våpnene og monstrene var jo drittøffe.

 

Men så kom Blue Shift og ødela alt :p

OF er tidenes Expansion..¨. blue shift var ikke så ille, Gunman derimot (som jeg trodde var en HL story var tragisk)

Lenke til kommentar

Ja! spill det gjennom! jeg har faktisk rundet spillet 5 ganger. og opposing force 3. jeg bare digger atmosfæren og feelingen når du spiller det. Half-life er det spillet som har gitt meg mest glede. og det skal sinnsykt mye til for å slå det. Men vi får se hvordan HL2 blir! :D *gledeseg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...