Gå til innhold

Skal du kjøpe Half-Life 2?


Kommer du til å kjøpe Half-Life 2?  

284 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe Half-Life 2?

    • Ja
      202
    • Kanskje
      50
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laste ned...bruke serialen som fulgte med skjermortet :w00t:

Har ein sånn kupong jeg og.. men syns det virker veldig tungvindt å bruke den..!

Leste en eller annen plass at man må ta bilde av kuponge, og esken til skjermkortet, og sende til USA eller noe, så må de sende spillet hit!

Det vil jo ta et år.. Det spørs nok om jeg laster det ned eller kjøper det isteden for å bruke kupongen ja..

Eller du kan skrive inn koden som er på kupongen og laste det ned via Steam ;)

Endret av Pytagoras
Lenke til kommentar

Til dere som sier dere skal laste det ned (og insinuerer at det ikke skal foregå via Steam) - takk for at dere ødelegger kulturen for å utvikle spill til PC. Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

 

Til trådens emne: Om ikke jeg skal omtale spillet, så skal jeg selvfølgelig kjøpe det. Valve har laget ett førstepersons enspiller-skyteeventyr før, og det ble blant tidenes beste. Derfor har jeg tillit til at de skal takle det igjen.

 

ThomasM: jeg er ikke helt med på hva du er bitter på Valve for?

Lenke til kommentar
Til dere som sier dere skal laste det ned (og insinuerer at det ikke skal foregå via Steam) - takk for at dere ødelegger kulturen for å utvikle spill til PC. Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

Det er derfor jeg kjøper det hvis det er bra :)

Lenke til kommentar
Laste ned...bruke serialen som fulgte med skjermortet :w00t:

Har ein sånn kupong jeg og.. men syns det virker veldig tungvindt å bruke den..!

Leste en eller annen plass at man må ta bilde av kuponge, og esken til skjermkortet, og sende til USA eller noe, så må de sende spillet hit!

Det vil jo ta et år.. Det spørs nok om jeg laster det ned eller kjøper det isteden for å bruke kupongen ja..

Eller du kan skrive inn koden som er på kupongen og laste det ned via Steam ;)

Har prøvd steam, men skjønte ingenting av det.. Prøvde å laste ned gamle HL men det gikk ikke akkuratt så bra.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
lastes ned.

etter alt mølet med valve så stoler jeg ikke akkurat på dem lenger, men hvem vet, er ganske avhengig av hvordan release datoen blir i norden i forhold til den amerikanske.

mølet med valve? mener du utallige utsettelser?

 

bedre om de bruker et halvt år lengre på spillet hvis d ikke er ferdig enn og slippe d ut halvferdig som f.eks driv3r og soldner.

 

En elektriker,sveiser ,snekker,maler,murer gjør jo arbeidet ferdig selv om d ikke er ferdig på satt dato ;)

Lenke til kommentar
Til dere som sier dere skal laste det ned (og insinuerer at det ikke skal foregå via Steam) - takk for at dere ødelegger kulturen for å utvikle spill til PC. Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

Kjøper du deg bil uten å prøvekjøre?

 

Spillet skal prøves før det kjøpes for min del. Dersom det er brukbart kjøpes spillet.

 

Tenk om det er like crap som Farcry da... :hmm:

Lenke til kommentar
bedre om de bruker et halvt år lengre på spillet hvis d ikke er ferdig enn og slippe d ut halvferdig som f.eks driv3r og soldner.

Prøv ett år lenger. Og når de ser at de på langt nær er ferdige med spillet, da lyver de og sier at det fremdeles skal komme den 30. september. Så venter de til det er et par dager før lanseringsdatoen før de går ut og sier "Sorry, no HL2 for you", som om det kom som en overraskelse på dem også. Og det var bare den ene utsettelsen.

 

Nei, Valve har handlet klanderverdig, og jeg har ikke større tillit til dem lenger, jeg heller. Men at de klarer å lage bra spill, det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Til dere som sier dere skal laste det ned (og insinuerer at det ikke skal foregå via Steam) - takk for at dere ødelegger kulturen for å utvikle spill til PC. Gleder meg til vi sitter igjen med kun golfsimulatorer og the Sims. :hrm:

Kjøper du deg bil uten å prøvekjøre?

 

Spillet skal prøves før det kjøpes for min del. Dersom det er brukbart kjøpes spillet.

 

Tenk om det er like crap som Farcry da... :hmm:

Like crap som Far Cry ja, bra du har smak for kvalitet...... herre, Far Cry var et UTROLIG bra spill, dog ikke så nyskapende med tanke på at gameplayet har vi sett før, men en "bra" historie, og utrolig bra effekter.

Lenke til kommentar
bedre om de bruker et halvt år lengre på spillet hvis d ikke er ferdig enn og slippe d ut halvferdig som f.eks driv3r og soldner.

Prøv ett år lenger. Og når de ser at de på langt nær er ferdige med spillet, da lyver de og sier at det fremdeles skal komme den 30. september. Så venter de til det er et par dager før lanseringsdatoen før de går ut og sier "Sorry, no HL2 for you", som om det kom som en overraskelse på dem også. Og det var bare den ene utsettelsen.

 

Nei, Valve har handlet klanderverdig, og jeg har ikke større tillit til dem lenger, jeg heller. Men at de klarer å lage bra spill, det tviler jeg ikke på.

min tillit er jo ikke så svekket at jeg ikke kjøper spillet... at utviklere nesten aldri klarer release datoer er jo et kjent faktum, at d har blitt sånn blest rundt akkurat valve's datoer kommer jo av at HL2 er så populært som d er. Er jo flere spill som har hatt flere utsettelser enn akkurat HL2...

Lenke til kommentar
Kjøper du deg bil uten å prøvekjøre?

Punkt én: spilldemoer er fine saker. Anmeldelser likeså.

 

Punkt to: å kjøpe en bil til 300 000,- og angre etterpå er av en eller annen grunn litt mer problematisk enn et spill til 400,-.

 

Punkt tre: jodda, bransjen har faktisk store problemer på grunn av folks holdninger til piratkopiering, samme om man vil se det i øynene eller ikke. Det handler om å kunne stå for det man velger. Hvis folks bidrag til industrien er å rappe det den skaper, kan de ikke under noen omstendighet klage på kvaliteten på produktet lenger. Alle taper.

Lenke til kommentar

Skal selvsagt kjøpe det....har hatt så UTROLIG mange timer med gøy med HL1, dette blir forhåpentligvis like bra (om ikke bedre). Håper ikke forventingene gjør meg skuffa... :no:

 

Angående utsettelser: dersom man noen gang har jobbet på større prosjekter som innvolverer koding så skjønner man at uforutsette ting VIL skje, og at en fast deadline i mange tilfeller vil bli vanskelig å nå. Klarer nesten ikke fatte kompleksiteten på et prosjekt som HL2 :cry: Men forstår frustrasjonen, for all del!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...