Gå til innhold

Sommerens Møkka spill!


Anbefalte innlegg

Dette passer kanskje bedre i søppel kategorien, men men.

 

 

denne sommeren her har det kommet så ufattelig mange dårlige spill, her er mine "favoritter"

 

*Söldner (ja, det er greit etter uendelig patching, men første-intrykket, spesielt Singleplayer var hårreisende)

 

*Marine Sharpshooter II <= et av de dårligste spillene jeg har spillt noensinne, best feature = clean and quick un-install!

 

*Spiderman 2 <= jeg hadde ikke store forhåpninger til dette, men det klarte og bomme ganske fatalt, og det ble lagt bort fort som faen!

 

 

Nesten hvert og nevne at Ground Control 2 tok meg med storm, og er et av de beste strategi spillene jeg har har spillt!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doom III må uten tvil være sommerens største kalkun. Værre møkka spill skal man leite lenge etter.

 

 

 

j/k :p

 

Kan egentlig ikke komme på noen elendige spill jeg har prøvd i sommer, men FarCry var jo uten tvil bra (for dere som mener at VC var det siste bra spillet som kom ut :p)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Dette passer kanskje bedre i søppel kategorien, men men.

 

*Spiderman 2 <= jeg hadde ikke store forhåpninger til dette, men det klarte og bomme ganske fatalt, og det ble lagt bort fort som faen!

Vel, hvis du hadde vært smart og tatt ps2 utgaven som er beregnet mer mot eldre pga. mange forskjellige ting istedenfor pc utgaven som blir slakta overalt som passer til 5 åring så hadde kanskje ment noe annet.

 

(Ikke det at jeg har prøvd ps2 utgaven ;) )

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Dette passer kanskje bedre i søppel kategorien, men men.

 

*Spiderman 2 <= jeg hadde ikke store forhåpninger til dette, men det klarte og bomme ganske fatalt, og det ble lagt bort fort som faen!

Vel, hvis du hadde vært smart og tatt ps2 utgaven som er beregnet mer mot eldre pga. mange forskjellige ting istedenfor pc utgaven som blir slakta overalt som passer til 5 åring så hadde kanskje ment noe annet.

 

(Ikke det at jeg har prøvd ps2 utgaven ;) )

har ikke PS2 ;)

Lenke til kommentar
Har ikke kost meg skikkelig siden KOTOR.. før det var det Warcraft 3..

Koser meg fortsatt med Warcraft 3 (Frozen Throne) :love: jeg. Har bare blitt litt lei av det en gang og da tok jeg pause i en måned. Da jeg begynnte å spille det igjen var det like artig som i begynnelsen. :w00t:

Lenke til kommentar

Koser meg kongelig med Fallout 1 igjen.. men er litt irritert da en AI kollega klarte å sperre meg inne i Vault 15 så jeg må gjøre en del slaying på nytt igjen. Dusten står bare der og trykker og lar meg ikke komme forbi uansett hva jeg gjør :p

 

Spiller litt OFP (GOTY, fikk det endelig til å fungere ordentlig) av og til, putter noen AI soldater med 1337 skills på kartet og sniper i vei. Er så lenge siden jeg brukte editoren at jeg har glemt det meste :cry:

 

Sorry, du snakket om sommerens "møkkaspill", og disse er definitivt ikke møkkaspill :yes:

 

 

Gidder ikke å se etter nye spill. Har bestilt Deus Ex 2 og NOLF 2 for å ha noe nytt å leke med (Deus Ex 2 mest for fysikkmotoren, og fordi jeg vil gi det en sjanse).

Lenke til kommentar
Doom III må uten tvil være sommerens største kalkun. Værre møkka spill skal man leite lenge etter.

 

 

 

j/k  :p

 

Kan egentlig ikke komme på noen elendige spill jeg har prøvd i sommer, men FarCry var jo uten tvil bra (for dere som mener at VC var det siste bra spillet som kom ut :p)

Du har jo ikke testa det, så hva vet vi ?

 

Edit: Så ikke at det var fleip.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...