Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siste filmen (vet ikke om man kan kalle det en film) jeg så var bonus documentaren til star wars trilogy pakka. jævelig bra.

forigje ordententlige filmen jeg så var torque. en helt grei film.

Skrevet
ganske bra må jeg si , ;)

Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) ;):love:

Min siste film er:

Pit and the Pendulum (1961)

Har nettopp lest historien paa skolen, saa den foerste halvdelen i dag, og skal se neste halvdel i morgen...

Skrevet (endret)

Spider-Man 2

Helt grei underholdning, men litt mye død perioder synes jeg. Hadde det ikke vært for at jeg så den i hjemmekino, hadde den ikke vært verd å se. Kan se for meg at på 28" tv å med tv lyd er denne filmen ganske kjedelig. Lever på fete effekter, å fet lyd.

Endret av JimRamse
Skrevet
Spider-Man 2

Helt grei underholdning, men litt mye død perioder synes jeg. Hadde det ikke vært for at jeg så den i hjemmekino, hadde den ikke vært verd å se. Kan se for meg at på 28" tv å med tv lyd er denne filmen ganske kjedelig. Lever på fete effekter, å fet lyd.

spiderman 2 er bra den:D

Skrevet

Ganske bra?? Er det alt du har aa si? Skamme seg! Det finnes ikke superlativer for aa beskrive den filmen! (det gjoer vel det, men dere fatter...) ;):love:

Den filmen blir sykt kjedelig etter noen ganger.

Skrevet

hva film er da snakk om?

Skrevet

hva film er da snakk om?

Det står jo bare et par inlegg over da, men det er Bondock saints ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...