Gå til innhold

Doom III er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En spak multiplayer ved release skremmer vel få. Dette tar OSP folka seg av rimelig kjapt tenker jeg. MEN, det er jo naturligvis single player som er vektlagt her. Gleder meg som en hund, kommer til å bli REDD!! (dere også....bare vent). Den som tør å spille dette med headsettet på full mokking en mørk høstkveld har hår på brøstet! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

kan noen gjøre meg en kjapp tjeneste ?

sjekke hva totalprisen på å bestille doom3 fra play.com blir

var bare en kjapp tur innom siden og så de skulle ha 27£, men så kommer selvsagt avgiftene i tillegg.

sitter på jobb :/

Lenke til kommentar
det vill ikke lønne seg, £28 blir 357.- pluss 24% pluss gebyr fra posten, kommer det til å bli ca. 500

Ikke helt riktig. 27.99 £ blir 358 kroner. Hvis du legger til 25% blir det 448 kroner.

Den billigste norske nettbutikken for Doom 3 er vel gamesmix, hvor spillet koster 429 kroner pluss 39 kroner i frakt. (Det samme som cdon.no: 439,- + 29,- i frakt...) Altså: 468,-, som er litt dyrere. Det det står og faller på er egemtlig bare forsinkelsen ved fortolling. Hva kommer først: den tidligere utgitte engelske utgaven, som skal gjennom tollen, eller den senere utgitte norske utgaven...? :hmm:

Endret av bureaucrator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...