Gå til innhold

Skal 3Dfxcool legge ned ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det er varer som de bestiller inn etter bestillinger?

ja ikke sant:-).. en fornuftig måte å drive forretning på.. og 3dfxcool er helt sjef..

Det forutsetter at kundene vil vente noe som ikke alltid er tilfellet i dagens samfunn.

Tenk om alle skulle ha det sånn; husk å bestill melk og brød slik at vi fpr når vi går tom neste uke ;)

 

MEN det ser ut som om det er blitt bedre, nå står det i hvertfall forventet tidspunkt for varene på lager.

Lenke til kommentar
bestilte 4stk Leds fra 3dfxcool forrige torsdag til en total pris av 60,-. Bad om å forhåndsbetale sånn at dei sender dette pr. brevpost. Snakka med en kar som gav meg kontonr. og eg satte pengane inn med en gang (eg jobber i bank...)

 

Har fortsatt ikkje mottatt varene.

Jeg ville ikke benyttet en sånn betalingsmåte for en så jalla butikk. I allefall på større ordrer.

 

Hvis du f.eks hadde bestillt varer og forhåndesbetalt for 10.000kr, og de tilfeldigvis skulle slåes konkurs akkurat da, så har du tapt de 10.000. Men når det er snakk om 60kr så spiller det neppe noen rolle.

 

PS. Det med svært lav lagerbeholdning er et faretegn på svært laber økonomi. Kanskjer de ikke har råd til å bestille inn flere varer?

 

Jeg ser forresten også at prisene har steget en god del på noen varer. (2,5" USB diskkabinett 295kr->599kr) Kanskje dette er et desperat forsøk på å forbedre økonomien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...