Gå til innhold

Skal 3Dfxcool legge ned ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det er varer som de bestiller inn etter bestillinger?

Det kan være mulig, men ta feks. kabinett til eksterne hd'er ingen er inne og er merket utsolgt, det er ingen vanntanker, få kabinetter etc.

Det ville være mer fornuftig å skrive "bestillingsvare xx dager" en utsolgt.

 

Flere av de tingene jeg har måttet handle andre steder har stått utsolgt veldig lenge.

Lenke til kommentar

Jeg tok en MEGET rask opptelling av produkter som var merket utsolgt og det er over 30 produkter noe som er mye med tanke på antall produkter som er i sortementet.

Jeg håper også at de skal fortsette, men da med varer på lager eller at varene skaffes innen rimelig kort tid.

Lenke til kommentar

bestilte 4stk Leds fra 3dfxcool forrige torsdag til en total pris av 60,-. Bad om å forhåndsbetale sånn at dei sender dette pr. brevpost. Snakka med en kar som gav meg kontonr. og eg satte pengane inn med en gang (eg jobber i bank...)

 

Har fortsatt ikkje mottatt varene.

Lenke til kommentar

Var innom 3dfxcool på Manglerud selv på mandag. De sa at det skal bygges et stort boligkompleks der, og byggningen de holder til i skal rives. De vet ikke om det er om 2 uker eller om 2 år ennå, ettersom det er et stort område som skal rives, flere hus. Ring og spør per telefon vil jeg tro er det lureste.

 

Mvh,

Rune

Lenke til kommentar

Vil med dette opplyse om at 3dfxcool slett ikke skal legges ned.

 

Varelageret til 3dfxcool ble kraftig redusert etter at flere storkunder foretok svært store bestillinger. Samtidig er bestillingstiden lengre hos flere av våre leverandører grunnet sommertid og ferieavvikling. Vi beklager dette.

Nye vareleveranser er ventet rett over helgen!

Det ser likevel ut til at eksterne harddiskrammer, vanntanker og radiatorer først vil ankomme vårt lager en ukes tid senere.

 

Vi tar kritikk på at leveringstidspunktet ikke har vært opplyst i alle tilfeller.

Forventet leveringstid på våre utsolgte produkter er nå anført på de aller fleste varer.

 

Med vennlig hilsen

3dfxcool/GlobalCool AS

Endret av GlobalCool AS
Lenke til kommentar

Selve handlingen går greit men det er feil linking og tom info og alt for dårlig varebeskrivelse på mye. Tok meg noen sekunder å finne denne f.eks

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...gid=16&subgid=3 trykk på info linken til Magnum GPU

 

Kan godt lete etter feil linking av bilder og varer for det har det vært mye av, de har pusset noe opp siden sist jeg handlet der

 

Edit, ikke engang linken jeg kopierte fra info virket :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Selve handlingen går greit men det er feil linking og tom info og alt for dårlig varebeskrivelse på mye. Tok meg noen sekunder å finne denne f.eks

http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...gid=16&subgid=3 trykk på info linken til Magnum GPU

 

Kan godt lete etter feil linking av bilder og varer for det har det vært mye av, de har pusset noe opp siden sist jeg handlet der

 

Edit, ikke engang linken jeg kopierte fra info virket :p

Apropos linking: MPX reklamene på VGnett eller dagbladet.no fører bare til forsiden av mpx og ikke til produktet de reklamerer for.

Så slikt burde butikkene spart oss for. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...