Gå til innhold

Hjelp veldedigheit med eit klikk om dagen!


Earendil

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Uten og ha lest igjennom tråden, kan noen si meg hvorfor dette faktisk virker, og ikke bare er neste "like" tingen på facebook?

 

Ting som virker for godt til å være sant etc,

Det er nok reklameinntektene som finansierer veldedigheten. ;) For godt å være sant er det ikke, er mye penger i reklame.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Enten er det ekte eller så er det ikke. Uansett hva du velger å tro på, så tar det ikke lang tid å gjøre det. Derfor gjør jeg det, fordi det er en mulighet til å hjelpe andre.

Lenke til kommentar

Hva om det viser seg at det er kriminelle i Russland son tjener penger på det? Er det sa greit?

 

Hvis man er så opptatt av å hjelpe at man trykker på noen sider hver dag, hvorfor ikke heller donere 5 kr om dagen til feks røde kors? Ubetydelig sum, og garantert at det hjelper mye mer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis det hadde vært lett å finne ut om det var kriminelle som dreiv siden regner jeg med at den hadde vært stengt.

 

Og jeg mener at hvis man først tar seg bryet å drive med dette hver dag, hvorfor ikke heller bli plan fadder elns. Det må i alle fall være enklere i lengden.

Ja, er nok faktisk det :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Lurer på hvor mye som skal til å lage en bot som kan klikke automatisk. :D Kunne ha satt et skript på jobben på severen jeg snart har kjørende her.

Da blir det deli luca på de fattige:)

Lenke til kommentar

Da blir det deli luca på de fattige:)

Synes det er på tide at de fattige i verden får oppleve litt luksus jeg. :D

 

Vi andre bortskjemte rikinger har det altfor enkelt i forhold (sier ikke vi skal gjøre det vanskeligere for oss da). Men hva med å gjøre det litt mer balansert? Men derigjen hvem skal gjøre det? En helt verden som ikke er synkronisert? Er det kapitalisme man vil ha? Nope. Konklusjon? Vi kommer ingen vei... Men folk kan uansett gjøre en forskjell, it matters.

 

EDIT: Jeg eksponerer tråden på feil tid av døgnet..

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Synes det er på tide at de fattige i verden får oppleve litt luksus jeg. :D

 

Vi andre bortskjemte rikinger har det altfor enkelt i forhold (sier ikke vi skal gjøre det vanskeligere for oss da). Men hva med å gjøre det litt mer balansert? Men derigjen hvem skal gjøre det? En helt verden som ikke er synkronisert? Er det kapitalisme man vil ha? Nope. Konklusjon? Vi kommer ingen vei... Men folk kan uansett gjøre en forskjell, it matters.

 

EDIT: Jeg eksponerer tråden på feil tid av døgnet..

Vi rike? jeg er ikke rik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...