Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er lenge siden sist men nå fikk jeg et: Hva pokker er det som skjer øyeblikk, når jeg satt å så på film.

Satt og så på Nabbeun Namja/Bad Guy som er en Koreansk film. Og hva skjer på slutten når den tradisjonelle musikken starter opp like før rulleteksten. Jo er kommer det en SVENSK visesang med Carola :blink: WTF...

Tror det er lenge til neste gang det skjer noe så uventet i en film for min del...

Endret av Manx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg ikke si meg enig i verken deg eller min søster, da det i min mening er mange dårligere filmer enn dette. Det finnes de som var skuffende dårlig, og de som bare er dårlig. Vercingétorix (2001) er verdens dårligste film!

Skrevet

Det er ingenting direkte dårlig med Napoleon, den er en helt vanlig film. Man kan ikke klage på regi eller symbolbruk eller noe sånt, det er enten en film man synes er morsom eller ikke. Det er 50/50 sjans for at du elsker eller hater den.

Skrevet
Vercingétorix (2001) er verdens dårligste film!

5827806[/snapback]

Christopher Lambert spiller hovedrollen. Filmen er dermed IKKE verdens dårligste.

Skrevet
Christopher Lambert spiller hovedrollen. Filmen er dermed IKKE verdens dårligste.

Av en eller annen grunn er han fascinerende underholdende. Don't ask why.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Jeg elsker Napoleon Dynamite. Enkelt og greit en ren genistrek.

Napoleon Dynamite: "Well, I have all your equipment in my locker. You should probably come get it cause I can't fit my numchucks in there anymore."

Skrevet
Er Nightwatch verdt å se på kino :)?

5830665[/snapback]

Jeg vil påstå at den er verdt å se på kino. Jeg likte den veldig godt, selv om det er en ekstrem "stil-over-substans" film. Fantastiske bilder, effekter o.l., men kan virke ganske usammenhengende og du sitter igjen med en hel del spørsmål. Får bare håpe de blir besvart i oppfølgerne.

Skrevet

Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide".

Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

Skrevet (endret)
Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide".

Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

Dakar lille Deathie ;) du kan prøve http://www.discshop.se , de ser ut til å ha større bilder av coverene til mange svenske utgivelser.

Edit: Inklusiv bakside.

Endret av _crs_
Skrevet

Man kan si hva man vil om Jack Black, men personlig har jeg alltid likt den hyperaktive lille sprettballen. Har kanskje lit for mye "personlighet" til å bli tatt seriøst som skuespiller, men jeg gleder meg ihvertfall til den nye komedien hans,

"Nacho Libre".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...