Hr. Jenssen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Denne låten ga meg litt nostalgi følelse idag. Dere som er gamle nok vet vel hvilket spill det kommer fra. Resten, kan angre seg at de ikke ble født før. Ja jeg har hørt den EN MILLION ganger ja. Amiga for å si det sånn. Husker ikke spillet, med jeg fikk noe flashbacks fra enten Psygognesis eller et eller annet firma. Noe med en rød djevel i bakgrunn også... Edit: Nei faen ... er det ikke låta til en sånn crack-gjeng på Amiga a? TELL MEEEE!!!!!!!! Hehe, den står og durer hele tiden nå, har stått på i ca 2 timer! :!:
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Så kom med et svar da VERITAS ... Jeg orker ikke sånn tortur. Ser på meg selv som ancient gamer og må vite sånn. Det var "litt" nostalgisk!
Hr. Jenssen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Så kom med et svar da VERITAS ... Jeg orker ikke sånn tortur. Me neither!
Veritas_ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) LOTUS 2! Ikke Turbo challange btw. Kom forresten over en låt på Clubbers guide to Ibiza som var basert på denne. Gjett om jeg fikk en tåre i øyekroken da Endret 17. desember 2004 av Veritas_
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 LOTUS 2! Ikke Turbo challange btw. AHEHAHEHAHE!!! Stemmer det!!! Takk skal du ha for den varme magefølelsen jeg fikk!
mummi-pappa Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Red Alert Commander Keen Lemmings Grand Theft Auto Stunts Dogs Blues brothers +En del til som jeg ikke husker navnet på.. Endret 18. desember 2004 av mummi-pappa
Hr. Jenssen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det ENESTE nye spillet som har gitt meg samme "I'm in luuv" følelse som de gamle DOS og C64 spillene, må vel være Gothic 2
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 ... eller Ocarina of Time i mitt tilfelle
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Worms 2 Gløymer aldri den jula me fekk Worms 2 altså....akk ja..
Svein_Jarle Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Maniac Mansion Day of the Tentacle Loom Monkey Island 1 & 2
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 - Stunts (PC) - Beneath a Steel Sky (PC) - Stunt Car Racer (Amiga) - Lotus 2 (Amiga) - Duck Tales (Amiga) ...
StianGH Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det første spillet mitt noensinne var\er Doney Kong 1\2. Spiller det fremdeles på min Super Nintendo. Komt gjennom spillene så mange ganger at det ikke går ann å telle! Litt mimring (annbefales å leses!): Det første PC spillet mitt. Det gjorde meg avhenging av PC. Det er absolutt et av de mest geniale spillene, EVER made. Det er helt seriøst. Det er lagd av et nordisk selskap som la opp for mange år siden. Jeg har flere ganger vurdert seriøst å få kontakt med et spill-maker selskap å kreve en oppfølger, men har ikke gjort det. Det utrolige spillet er (kjøpt på Bilka for 99kr): Havets Hersker! Det er så avgjort spillet som kommer etter HL2. Jeg synes virkelig SYND på alle dem som ikke har prøvd dette geniale norske-dos spillet. Nydelig grafik (IKKE TULL EN GANG!) og SUPERB gameplay. Fungere ikke på WinXP, så jeg kjøpte en gammel PC for å ha 98 på og spille dette spillet. TIL OG MED MULTIPLAYER! Back to the now: Utrolig det ikke har blitt nevnt (frem til side 4), RESIDENT EVIL! Ja, så må jeg ikke glemme LBA2 da... (Starter Havets Hersker og feller en tåre. Det beste spillet.)
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Å ja, jeg glemte Donkey Kong til den gameboyen jeg fikk til jul for mange år siden. *lete frem gameboyen fra eskene i skapet* EDIT: Morrowind er det eneste nyere spillet som jeg har knyttet bånd til.. Endret 22. desember 2004 av fargoth
Learning To Fly Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Donkey Kong CountrySuper Mario Bros CM Norge 98 Fifa 98 It's all good... Samme her, men CM Skandinavia 96-97.
Djevlen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Maniac MansionDay of the Tentacle Loom Monkey Island 1 & 2 Helt enig, med noen rettelser. Monkey Island 3 slår både nummer 1 og 2. Day of The Tentacle Vil også legge til: Castle (et gammelt gammelt spill)
albions Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 ports of call Veldig eing der ja, men må nokk legge til Lost Vikings 1, Monster Bash og Keen spilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå