Gå til innhold

Gamecube 795 kr


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vært noe spesielt til Nintendo fan, men i den siste tiden måtte jeg anskaffe meg en GC for å spille Zelda. Utrolig givende spill! Ble totalt hekta på GC og musthave titler er Super Mario Sunshine, Zelda, og Marioparty 5. Synes Marioparty 5 med 3 andre venner er sinnsvakt fett. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Ninja Gaiden med en gang det var kommet ut for 600,- ETT spill for 600,-... Sykt at man da kan få en hel konsoll + kontroller + spill for 200,- mer :ermm:

Også er det Zelda serien da som jeg tror alle som har GC liker ;) Men for å komme til poenget, så tror jeg ikke du vil angre på å kjøpe den pakken...

Lenke til kommentar

795,- er uten tvil en meget fin pris på den mengden av underholdning du får. Kan jo nevne at jeg selv har en Gamecube og Zelda - TWW. Så dette er definitivt et godt kjøp. Vær klar over det at en stor del av spillene til Gamecube kan være på kanten til litt barnslig for en 16 åring. Gamecube har heller ikke det samme utvalget av spille som konkurrentene Xbox og Playstation 2 har.

Lenke til kommentar

Kjøpte GC kun for MGS:TT, så oppdaget jeg Zelda-disc'en som fulgte med.. KONGESPILL! :thumbup:

Absolutt verdt pengene! Skal kjøpe Windwaker så snart jeg får tid.

Mario-spillene derimot, klarer jeg meg uten. Nintendo spyr jo ut drøssevis med Mario-titler hele tida, od de blir bare søtere og barnsligere. Nei makan!

Lenke til kommentar

Hvem er det som har dette tilbudet?

 

Kanskje jeg skulle få meg en gamecube jeg og..

 

Var inne på elkjøp sine sider og fant dette, som jeg gliste godt av

 

Det som gjør at Nintendo Gamecube skiller seg ut fra de andre konkurrentene er at Nintendo ønsker å utvikle en ren spillkonsoll. Dette gjør at alt de foretar av endringer og forbedringer i maskinen er til det beste for spilleren.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

en ting er ihvertfall sikkert, og det er at gamecube grafikkmessig knuser ps2 (har begge, ikke klag).

 

betalte selv 2400 for en cube med to spaker, memorycard, zeldadisken og mariokart, og har ikke angret et sekund. kunne sikkert betalt det dobbelte og allikevel fått mye for pengene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...