HolgerL Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hvilken nettbutikk er best på spill? De viktigste faktorene er: Service Utvalg Leveringstid Pålitelighet Pris Hvilken nettbutikk synes du er best, og hvorfor? Disclaimer: jeg fant ingen lignende tråder da jeg søkte
Stringer Bell Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg liker www.gamesmix.com pga kjapp levering!
Balle Klorin Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg bruker så og si bare Play.com og Amazon. Kjøper spill under 200 kr hos play og for de som koster mer kjøper jeg fra amazon, som gift såklart. Bruker også å handle hos Lik-sang for å få tak i spill som ikke finnes i europa.
Passasjer Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser EDIT: html Endret 3. juli 2004 av Mongo FuRY
Ordinær Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Cdon. De er ofye 200kr billigere en de norske fordi manualen er på svensk, levering på 3-6 dager. For meg blir det oftest 3-4 dager. Men de har ikke alle spill du er ute etter, bare de mest kjente.
mthorsg Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Gamesmix er den billigste og rimeligste butikken å handle spill på. Der får du spill til alle platformer, og de har stort utvalg. Ser at noen skriver CD-on... Der er det lite utvalg og stive priser.
mr. Bjerre Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser EDIT: html det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø
Zeph Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser Nå spurdte han riktignok etter nettbutikker for spel då.. Back on topic...har brukt Gamesmix stort sett, men eg kjøper færre spel med åra, så det er nok fleire andre gode alternativ.
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har bestilt litt fra CDON og Play.com. Begge har ganske kurante priser og leveringstider, og førstnevnte sender også med faktura.
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Play.com, og CDon fordi de er billige, og passe raske.
sablabra Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) Er det mulig å kjøpe xbox spill fra feks. www.play.com uten å chipe xboxen? EDIT: Søren, slik står det et sted på siden: Technical Details Region PAL: Will play on UK XBOX only Endret 9. juli 2004 av sablabra
sablabra Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 men når jeg tar en titt på mine andre xbox spill så står det jo PAL på de og.... Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Det er jo en del penger å spare på det...
Mira Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Kanskje lage en egen post på det da? Du får nok fler svar da. on topic: Jeg har altid handlet fra cdon, syns det er så kjekt med faktura (les: purring)
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg bruker å bestille spill fra www.gamesmix.com Rask levering og bra utvalg. Har ringt kundesenteret der en gang og spurt etter et spill som manglet i pakken jeg hadde bestillt. Da fikk jeg til svar at de ikke hadde det på lager, men kunne sende et tilsvarende spill. Det var helt greit for meg (det var Tekken Tag jeg bestillte men fikk Tekken 4).
tor_erik Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har du VISA, bruker du www.play.com Enkelt og greit, minus er at spillene må koste under 200 kr.
kimare Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg handler en del fra ebay den britiske avdelingen. den amerikanske har ntsc....... Man kan gjøre en del kupp her. Jeg betalte 150 kr for Dead or Alive 3 og Rallisport Challenge med porto. Dette var nye uåpnede spill til xbox. altså 75 kr pr spill. Det er billig det.
Claus3000 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Kjøper litt spill fra Zailor.no Bra priser og rask levering (dagen etter, hvis man bestiller tidlig på dagen). MEN... Et begrenset utvalg, og det de ikke har på lager kan være LANG leveringstid på...
Zo9X Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser EDIT: html det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø Det er jo ikke noe Komplett kan for at det tok en uke. Det skyldes nok din belligenhet og posten.
Manx Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 www.gamesmix.com Og når man handler for over 3k tror jeg det er på et år så blir man vip kunde. Og man sparer enda noen kroner. Ser at Max Payne 2 er på tilbud nå til 299,- Men det har ligget på 599,- som vip får man det for 199,- sparer 400. Kan jo si at det er en pen pris. Selv om de fleste ligger på 50-80 kr. i avslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå