Gå til innhold

Hvilken nettbutikk er best på spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nettbutikk er best på spill?

De viktigste faktorene er:

• Service
  • Utvalg
  • Leveringstid
  • Pålitelighet
  • Pris

Hvilken nettbutikk synes du er best, og hvorfor?

Disclaimer: jeg fant ingen lignende tråder da jeg søkte

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser :p

EDIT: html

Endret av Mongo FuRY
Skrevet

Cdon. De er ofye 200kr billigere en de norske fordi manualen er på svensk, levering på 3-6 dager. For meg blir det oftest 3-4 dager. Men de har ikke alle spill du er ute etter, bare de mest kjente.

Skrevet

Gamesmix er den billigste og rimeligste butikken å handle spill på. Der får du spill til alle platformer, og de har stort utvalg. Ser at noen skriver CD-on... Der er det lite utvalg og stive priser.

Skrevet
Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser :p

det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø

Skrevet

Nå spurdte han riktignok etter nettbutikker for spel då.. :roll:

Back on topic...har brukt Gamesmix stort sett, men eg kjøper færre spel med åra, så det er nok fleire andre gode alternativ.

Skrevet (endret)

Er det mulig å kjøpe xbox spill fra feks. www.play.com uten å chipe xboxen? :hmm:

EDIT: Søren, slik står det et sted på siden:

Technical Details

Region PAL: Will play on UK XBOX only

:ohmy::hrm::nei::thumbdown::mad:

Endret av sablabra
Skrevet

men når jeg tar en titt på mine andre xbox spill så står det jo PAL på de og.... Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Det er jo en del penger å spare på det... :yes:

Skrevet

Kanskje lage en egen post på det da?

Du får nok fler svar da.

on topic:

Jeg har altid handlet fra cdon, syns det er så kjekt med faktura (les: purring) :innocent:

Skrevet

Jeg bruker å bestille spill fra www.gamesmix.com

Rask levering og bra utvalg.

Har ringt kundesenteret der en gang og spurt etter et spill som manglet i pakken jeg hadde bestillt. Da fikk jeg til svar at de ikke hadde det på lager, men kunne sende et tilsvarende spill. Det var helt greit for meg (det var Tekken Tag jeg bestillte men fikk Tekken 4).

Skrevet

Jeg handler en del fra ebay den britiske avdelingen. den amerikanske har ntsc.......

Man kan gjøre en del kupp her. Jeg betalte 150 kr for Dead or Alive 3 og Rallisport Challenge med porto. Dette var nye uåpnede spill til xbox. altså 75 kr pr spill. Det er billig det. :cool:

Skrevet

Kjøper litt spill fra Zailor.no

Bra priser og rask levering (dagen etter, hvis man bestiller tidlig på dagen).

MEN... Et begrenset utvalg, og det de ikke har på lager kan være LANG leveringstid på...

Skrevet

det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø

Det er jo ikke noe Komplett kan for at det tok en uke. Det skyldes nok din belligenhet og posten.

Skrevet
www.gamesmix.com

:yes:

Og når man handler for over 3k tror jeg det er på et år så blir man vip kunde. Og man sparer enda noen kroner.

Ser at Max Payne 2 er på tilbud nå til 299,- Men det har ligget på 599,- som vip får man det for 199,- sparer 400. Kan jo si at det er en pen pris. Selv om de fleste ligger på 50-80 kr. i avslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...